Ezek a kólaújdonságok dobták meg a Coca-Cola bevételeit

Coca-Cola reklám
Vágólapra másolva!
Az italgyártó cég közzétette, hogy második negyedévében a nettó árbevétel 6 százalékkal tíz milliárd dollárra növekedett, az üdítőitalok eladása 3 százalékkal, míg a kóláé önmagában négy százalékkal emelkedett.
Vágólapra másolva!

A bejelentést követően a cég részvénye három százalékot ugrottak.

Illusztráció Forrás: Coca Cola

Ugyan az amerikai cég elkezdett terjeszkedni és olyan italokat is piacra dob, mint a gyümölcslevek vagy az alkoholos italok, továbbra is szüksége van arra, hogy a legismertebb márkáját is vásárolják a fogyasztók.

Ehhez olyan új termékekkel jlentkezett, mint a narancsos-vaníliás kóla, a Coca-Cola with Coffee, valamint a Coca-Cola energiaital

– ez utóbbi jelenleg 14 országban érhető el, ám a cég további húsz országban kezdi meg az értékesítését hamarosan.

Illusztráció Forrás: Shutterstock

Az eladások növekedéséhez nagyban hozzájárult a kibővült Csillagok háborúja tematikájú Disneylandben árult, egyedi külsejű üdítők, valamint a Netflix streaming csatornával kötött egyességük, amiben

visszahozták a 80-as években megbukott New Coke ízt, limitált szériában, és a nagysikerű Stranger Things sorozat szereplőivel reklámozva.

Az alacsony cukortartalmú üdítőitalok szintén jól teljesítettek. Ráadásul a cég ebben az évben befejezi a brit Costa kávéházlánc akvizícióját is.