Ijesztő bohócokkal provokálja a Burger King a legnagyobb konkurensét

Burger King
The Burger King logo pictured during the opening of a branch of the Burger King fast-food restaurant chain in Auderghem - Oudergem, Brussels, Tuesday 12 September 2017. BELGA PHOTO NICOLAS MAETERLINCK
Vágólapra másolva!
A spanyol MullenLowe egyik korábbi kampánya egyszer már épített a bohócfóbiára, amikor ingyen Whoppereket osztogattak azoknak, akik bohócnak öltöznek halloweenkor. Az ügynökség ezúttal is erre a jelenségre fűzte fel a legújabb printkampányát – számol be a marketingakcióról a Kreatív Online.
Vágólapra másolva!

Az új reklámkoncepcióban a bohóc ölében sikító gyerekek a főszereplők a MCDonald'snak (is) szánt üzenettel: „A születésnapok teljenek boldogan. Ünnepeld a szülinapod a Burger Kingben bohócmentes környezetben.”

A Burger King kampánya ugyan szándékosan túloz azzal, hogy szerintük 5-ből 5 gyerek fél a bohócoktól, azért egy 2016-os, Vox által végzett kutatás alapján

igenis súlyos a helyzet a bohócfronton.

Az akkori kutatásban ugyanis a válaszadók 42 százaléka vallotta azt, hogy fél a bohócoktól, ami egyben azt is jelentette, hogy az amerikaiak „félelemlistáján” a bohócok a terrorizmust, a klímaváltozást is megelőzték.