Sürgeti a világ vezető óvszergyártója a brit vásárlókat, hogy vigyék vissza a boltokba az esetlegesen még náluk lévő, problémás termékeket. A cég az után tette közzé felhívását, hogy a termékek megbuktak a vállalat saját utólagos minőségellenőrzésén, írja az Independent.
Ahogy az Origo is megírta, a Durex elsőként tavaly júliusban tett közzé felhívást erről, amikor is nyilvánosságra került, hogy a "Real Feel" és a "Latex Safe" nevű termékeik igen nagy eséllyel elszakadhatnak a szavatossági idő vége felé, az anyagukkal kapcsolatos minőségi problémák miatt. A visszahívás-felhívást akkor Magyarországon is közzétette a gyártó.
Az Egyesült Királyságban ezt most megismételték.
Az érintett termékek:
A vállalat azt közölte, hogy a kérdéses termékeket eltávolították a boltok polcairól, de
minden vásárlónak visszaadják azok teljes vételárát, akiknél még van azokból, és visszaviszik azt a kereskedőkhöz.
A Durex azért tette közzé ismételten felhívását, mert a minőségi problémás termékekből vélhetően még számos doboz van a fogyasztóknál.
Egyben ismételten kérik a Durex-termékek angliai és írországi vásárlóit, hogy ellenőrizzék a gyártási azonosítót a dobozon, illetve az megtalálható az egyes óvszerek külön csomagolásán is. A cég ugyanakkor hangsúlyozta: más, a márkanév alatt forgalomba hozott termékeik továbbra is biztonságosan, megkötések nélkül használhatók.
Továbbá azt javasolják a vásárlóknak, ha használat közben szakadást észlelnek, 72 órán belül keressenek fel egy orvost konzultáció céljából.
Azoknak a brit, illetve írországi vásárlóknak, akiknek nincs módjukban a vásárlás helyére visszavinni a termékeket, a cég a postai visszaküldés lehetőségét is biztosítja, melynek költségeit a vállalat állja. Az ezzel kapcsolatos információk az Independent cikkében találhatók.