Átalakul az egyik népszerű bevásárlóközpont

az év képei 2016
Nem ugrunk le a cipőboltba? Down Mall Budapest biciklis ügyességi verseny az Árkádban
Vágólapra másolva!
Nagyszabású beruházásba kezdett nemrégiben a budapesti Árkád, amelynek keretében egy új gasztro-teret, a FoodLoftot alakítják ki a bevásárlóközpont felső szintjén. A mintegy 5,8 millió eurós beruházás keretében összesen 7 új vendéglátó egység kap majd helyet mintegy 2000 négyzetméteren. Az új éttermek közül a padthai wokbar már megnyitott, az à table május közepétől, a többiek pedig augusztus végétől várják majd a vendégeket.
Vágólapra másolva!

A budapesti Árkád felső szintjére tervezett FoodLoft kialakításával a bevásárlóközpontot üzemeltető ECE Projektmanagement, valamint a befektetők egy

olyan egyedi koncepció megvalósítását tűzték ki célul, amelynek segítségével az üzletközpont felkerülhet Budapest gasztro térképére.

Az új FoodLoftban ennek megfelelően hét új étterem kap helyet, amelyek egyedi kínálatot és nemzetközi ízélményeket kínálnak majd a látogatóknak. Ezzel színt visznek az Árkád már meglévő éttermi kínálatába, és olyan, a környéken eddig nem elérhető vendéglátóhelyeknek adnak otthont, amelyekért eddig a belvárosba kellett utazni.

Fotó: Csanádi Márton - Origo

– mondta Vizsolyi Dániel, a bevásárlóközpont igazgatója.

A 7 étterem több fázisban nyit meg. Az első, a padthai wokbar már megnyitott, az à table francia pékség pedig május közepétől várja a vendégeket. A többi egység a munkálatok végeztével, augusztus végén nyit majd meg. Az új éttermek között megtalálható lesz kézműves hamburger, olasz, tradicionális magyaros, organikus és sushi koncepció is.

A beruházás számos változást hoz majd az Árkádban.

Fotó: Polyák Attila - Origo

Az egyik, hogy a FoodLoft területén megszűnik majd a bevásárlóközpont folyosó effektusa és egy izgalmas, szellősebb gasztro-tér jön létre. A másik látványos változás pedig egy 200 négyzetméteres terasz kialakítása lesz, amelyet a tervek szerint nyolc hónapon keresztül élvezhetnek majd a vendégek. Emellett a FoodLoft mellé kerül majd a Kölyökpark játszóház is, így biztosítva tökéletes kikapcsolódást az egész családnak.

Az 5,8 millió eurós beruházás 2000 négyzetméteres területen zajlik a bevásárlóközpont felső szintjén.

Az ECE saját egységeiben végzett gasztronómiai felmérés alapján elmondható, hogy a látogatók 60 százaléka szinte minden alkalommal meglátogatja valamelyik éttermet, 40 százalékuk pedig egyenesen az étteremkínálat alapján választja ki, hogy melyik bevásárlóközpontot látogatja meg.