Hatalmas változás jön az Aldi saját márkás termékeinél

Aldi
A logo is pictured on a sign outsude an Aldi supermarket store in London on September 26, 2016. Aldi UK announced on Monday that it will invest Ł300 million ($389 million, 346 million euros) to revamp its stores over the next three years. Aldi and its German rival Lidl have boomed in Britain, grabbing market share from traditional supermarkets Asda, Morrison, Sainsbury's and Tesco, as customers tightened their belts to save cash. / AFP PHOTO / Daniel Leal-Olivas
Vágólapra másolva!
A vásárlók dönthették el, hogy fedéllel, vagy fedél nélkül árulják-e a továbbiakban az Aldi saját márkás tejtermékeit. 
Vágólapra másolva!

Ahogy arról az Origo beszámolt, a diszkontlánc a műanyag csomagolóanyagok felhasználásának csökkentése mellett kötelezte el magát a közelmúltban - írja az egyik gasztroportál. Ezért nemrégiben egy vásárlói szavazást indítottak Facebook-oldalukon, melyben a vásárlók dönthettek arról, műanyag fedéllel, vagy fedél nélkül akarják-e ezentúl megvásárolni a bolt saját márkás termékeit. Több mint 3600-an adták le a voksukat.

Illusztráció Forrás: AFP/Daniel Leal-Olivas

A vásárlók döntése alapján hamarosan az Aldi minden saját márkás tejtermékről lekerül a műanyag fedél. Így például a saját márkás tejfölről is, mely termékkel az áruházlánc a szavazás fontosságára hívta fel a figyelmet:

Az áruházláncnál azt írják, hogy az átállás egy hosszabb folyamat lesz.