A Randstad immár hatodik éve végez globálisan független felmérést a munkáltatói márkákról. A kutatás keretében a legnagyobb munkaadók és a különböző szektorok megítélése mellett a munkaerőpiac legfontosabb mozgatórugóit elemzik.
A felmérés világszerte 32 országban zajlott, Magyarországon 6879 munkavállalót kérdeztek meg.
A Randstad Employer Brand Research 2019-es eredményei alapján a telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelyének járó díjat a Magyar Telekom nyerte.
A díjat Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief HR Officere vette át, aki az elismerés kapcsán kiemelte: „Külön öröm és büszkeség számunkra ez a visszajelzés, hiszen az értékelés a hazai munkaerőpiac különböző szegmenseiből érkező munkavállalók véleményét tükrözi, mely megerősít minket abban, hogy munkáltatói márkaépítési stratégiánkkal jó úton járunk, valóban értékes, meglévő és leendő kollégáink számára is vonzó munkahelyet építünk."
A felmérésből az is kiderült, hogy a fizetés és a munkahelyi légkör a két legfontosabb munkahelyválasztási szempont, de a fizikai elhelyezkedés és a munka-magánélet egyensúlya is egyre hangsúlyosabb szerepet kap.
A válaszadók visszajelzésével összhangban a Magyar Telekom számos módon igyekszik építeni a munkahelyi kultúrát és ideális feltételeket biztosítani a munkavégzéshez.
Többek között innovatív megoldásokkal támogatja a vállalat a kollégák rugalmas munkavégzését: a digitális eszközöknek és az egyes munkakörökben elérhető távmunka-lehetőségnek köszönhetően a munkavállalók maguk oszthatják be idejüket, a vállalat új székházát pedig a modern munkakörülményeknek megfelelően alakították ki, hogy a munkával töltött idő hatékonyan és értékesen teljen. A telekommunikációs terület a szektorok versenyében is jól teljesített, ugyanis a felmérésben részt vevők az IT és SSC (szolgáltató központok) mellett a telekommunikációs szektorban helyezkednének el a legszívesebben.