Ez a hazai áruházlánc tetőtől-talpig megújul

2019.04.15. 19:02

Az idén 30 éves Euronics műszaki áruházlánc tovább folytatja a modernizációt, aminek köszönhetően április harmadik hetétől teljesen új arculattal és logóval találkozhatnak a vásárlók: 2019 a megújulás éve a cégnél.

A vállalat a tavalyi évet 20 százalékos árbevétel-növekedéssel zárta, az idei évben pedig olyan átalakításokba kezdett, amelyeknek köszönhetően letisztultabb, korszerűbb, az élményvásárlás irányába mutató üzletekbe térhetnek be a vásárlók.
A logó- és arculatváltással az Euronics célja, hogy lépést tartva a piaci igények változásaival, továbbra is meghatározó szerepet töltsön be a hazai műszakicikk-kiskereskedelmi piacon.A hosszú távú stratégia részeként a magyar tulajdonú műszaki áruházlánc az április 8-án nyitott ceglédi üzlet mellett további boltnyitásokat tervez, és meglévő áruházait néhány héten belül az új arculattal látja el.

IllusztrációForrás: MTI/EPA/Lavandeira Jr

Megújuló üzleteinkben még több árucikket tudunk bemutatni, miközben olyan környezetet biztosítunk, ahol valóban élmény a vásárlás – nyilatkozta Fazekas Bálint, az Euronics nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgatója. Az áruházlánc folyamatosan újítja meg az immár 66 egységből álló bolthálózatát mind a dekoráció, mind pedig a termékbemutatás terén.

A változás szembetűnő, a megújulás „első fecskéi” már láthatók egy-egy vidéki üzletben, április 16-tól pedig az Euronics kommunikációja is új irányt vesz.
Az új logó- és arculati elemek bevezetésével a vállalat célja a racionális vásárlói döntések mellett az érzelmi kötődés kialakítása. Az új szlogennel („Gépek sok szeretettel”) és a szélesebb célcsoportot is megszólító reklámfilmmel a cég további célja, hogy a műszaki piacra jellemző innovációt, folyamatos fejlődést, állandó megújulásra törekvést ne csak a termékkínálatban, hanem az arculatában is megmutassa.