Újabb nagy ruhamárka zárta be illusztris üzletét

Tommy Hilfiger, New York
NEW YORK, NY - MAY 01: A view of atmosphere at Tommy Hilfiger celebrates redesigned Soho store with event for Fresh Air Fund on May 1, 2013 in New York City. Cindy Ord/Getty Images for Tommy Hilfiger/AFP
Vágólapra másolva!
Korábban már számos nagy divatipari cég – például a Gap, a Calvin Klein, vagy a Ralph Lauren – döntött úgy, hogy bezárja zászlóshajóként számon tartott kiemelt üzletét a New York-i Fifth Avenue-n. Hétfőn pedig az amerikai Tommy Hilfiger divatcég is így tett.
Vágólapra másolva!

"Stratégiai célkitűzésünknek megfelelően, a következő generációs kiskereskedelmi tapasztalatokra és partnerségekre összpontosítunk, hogy a manapság folyamatosan változó vásárlási szokások és preferenciák előtt járjunk" – áll Daniel Grieder, a Tommy Hilfiger Global vezérigazgatójának a nyilatkozatában, amit emailben küldött el a Business Insidernek.

Illusztráció Forrás: AFP/Getty Images/Cindy Ord

Grieder elmondta azt is, hogy a jövő hónapban Miamiban a Collins Avenue-n is bezár a cég nagyméretű üzlete, hozzátéve, hogy folyamatosan nagy összegekkel fejlesztik weboldalukat, valamint bővítik a nagykereskedelmi partnerkapcsolataikat.

Az 1985-ben alapított cég 90 országban mintegy 1.400 üzlettel rendelkezik.

Egy-egy divatcégnél eddig a hagyományosan zászlóshajónak számító üzletek inkább a márka arculatát és történetét mutatták be a vásárlóknak, és ezek inkább szóltak a marketingről, mintsem az eladásról. Azonban az ilyen nagyméretű üzletek ma már egyre kevésbé releváns marketingeszközök, mert a fogyasztói szokások teljesen átalakultak az elmúlt években.

Illusztráció Forrás: AFP/Getty Images/Bennett Raglin

– elemezte a helyzetet Neil Saunders, a GlobalData Retail ügyvezető igazgatója.

Corey Pierson, a Custora ügyfélelemzési platform vezetője szerint a nagyméretű üzletek akkor lehetnek sikeresek, ha extrém módon képesek fokozni a vásárlói élményt.