Bajban van a német öltönyóriás

Hugo Boss
--FILE--Chinese shoppers walk past the Hugo Boss boutique at the No.1 Yaohan Department Store in Pudong, Shanghai, China, 5 April 2012. German fashion house Hugo Boss wants its Asian business to lift its contribution to group sales to 21 percent from 15 percent by 2015, Chief financial Officer Mark Langer told Boersen-Zeitung newspaper. Langer said about two-thirds of the target should come from China, where Hugo Boss is taking over shops from franchise partners and expanding existing stores. He said by signing up Jason Wu, a Taiwan-born designer and a favourite of American First Lady Michelle Obama, Hugo Boss expects to further grow womenswear in Asia and its contribution to group sales.
Vágólapra másolva!
Elemzők által vártnál kevésbé nőtt a Hugo Boss ruházati és divatcikk kereskedő vállalat tavalyi profitja, a cég csütörtökön azt közölte, hogy a tavalyi adózott eredménye 236 millió euró lett, 2,2 százalékkal nagyobb az egy évvel korábbi 231 millió eurónál.
Vágólapra másolva!

Elemzők jobb adatra, 275,9 millió euróra számítottak.

A német vállalat kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredménye (EBITDA) 491 millió euróról 489 millió euróra csökkent.

A Hugo Boss tavalyi értékesítése 2 százalékkal, 2,8 milliárd euróra emelkedett.

Illusztráció Forrás: AFP/Imaginechina/Weng Lei

A divatcég az idei évre 5-9 százalékos bevétel és 7,9 százalékos nyereségnövekedéssel számol,

erősíteni akar az online kereskedésben és bővíti jelenlétét Ázsiában. A Hugo Boss online eladásai tavaly először haladták meg a 100 millió eurót.