A Cadbury csokoládé márka megalkotta az „Unity Bar"-t (magyarul az egység tábláját) az indiai vásárlók számára, mely az Ogilvy India kommunikációs ügynökség megfogalmazása szerint négy Cadbury csokitípust egyesít egyetlen táblában: a sötétet, a kevertet, a tejcsokoládét és a fehércsokoládét.
Indiában az embereket kaszt, nyelv, vallás és régió szerint sorolják be, szükségtelen előítéleteket okozva ezzel.
A Cadbury új terméke az indiai piacon azt tükrözi a fogyasztók számára, hogy ennek a különleges barna szivárványnak a megvásárlásával egy csokrot kapnak az indiai anyanyelvekből és kultúrákból.
Bemutató videó a csokiról:
Az új csokoládé az indiai kiskereskedelemben India függetlensége 73. évfordulója tiszteletére 73 indiai rúpiába kerül, ez magyar pénzre átváltva 300 forintnak felel meg. A csokoládé reklámja, a termék árának kihangsúlyozásával a The Economic Times újságban jelent meg. A lapban egy teljes oldalt elfoglalt a hirdetés kannada, telugu és maráthi nyelven, melyet sok ember nem ért az 1,39 milliárd lélekszámú Indiában.
A hirdetést a következő szöveg kísérte: „A fenti szöveg nem hibás nyomtatás. Kannada / telugu / maráthi nyelvű.
Azt jelenti: édes dolgok történnek, amikor egyesülünk.
A kampánynak igen pozitív fogadtatása volt a közösségi médiában.
Forrás: designtaxi.com