Nagyszerű szimbólummal kötötte össze új színes csokoládéját a Cadbury

Vágólapra másolva!
Az emberi bőrszínek árnyalatát pontosan lefedi a csokoládé árnyalata, a fehér csokoládétól a tejcsokoládén át egészen az étcsokoládéig. Ezt az árnyalatot most egyetlen csokoládéban hozta össze a Cadbury, India függetlenségének 73. évfordulójára. A színes csokoládé az indiaiak bőrszínének sokszínűségét jelképezi, s vele azt is, hogy az emberek másféleképpen is sokszínűek, akármilyen kasztból jönnek, akármilyen vallásúak vagy akármilyen nyelvet beszélnek. Az új, színes édességhez kampányt is kapcsolt a gyártó.
Vágólapra másolva!

A Cadbury csokoládé márka megalkotta az „Unity Bar"-t (magyarul az egység tábláját) az indiai vásárlók számára, mely az Ogilvy India kommunikációs ügynökség megfogalmazása szerint négy Cadbury csokitípust egyesít egyetlen táblában: a sötétet, a kevertet, a tejcsokoládét és a fehércsokoládét.

Indiában az embereket kaszt, nyelv, vallás és régió szerint sorolják be, szükségtelen előítéleteket okozva ezzel.

A Cadbury új terméke az indiai piacon azt tükrözi a fogyasztók számára, hogy ennek a különleges barna szivárványnak a megvásárlásával egy csokrot kapnak az indiai anyanyelvekből és kultúrákból.

Bemutató videó a csokiról:

Az új csokoládé az indiai kiskereskedelemben India függetlensége 73. évfordulója tiszteletére 73 indiai rúpiába kerül, ez magyar pénzre átváltva 300 forintnak felel meg. A csokoládé reklámja, a termék árának kihangsúlyozásával a The Economic Times újságban jelent meg. A lapban egy teljes oldalt elfoglalt a hirdetés kannada, telugu és maráthi nyelven, melyet sok ember nem ért az 1,39 milliárd lélekszámú Indiában.

A hirdetést a következő szöveg kísérte: „A fenti szöveg nem hibás nyomtatás. Kannada / telugu / maráthi nyelvű.

Azt jelenti: édes dolgok történnek, amikor egyesülünk.

A kampánynak igen pozitív fogadtatása volt a közösségi médiában.

Forrás: designtaxi.com