Az Uber májusban vonult tőzsdére 45 dolláros kezdeti áron, azonban azóta 2 százalékot esett a cég árfolyama. A cég vezérigazgatója, Dara Khosrowshahi próbált mindenkit megnyugtatni azzal, hogy a növekedés lassulása egy természetes dolog, de ennek ellenére is belengetett bizonyos változtatásokat.
Az Uber hétfőn be is jelentette, hogy 1200-ról 800-ra csökkenti a marketing csapatának létszámát nemsokkal azután, hogy az osztály vezetője - Rebecca Messina - felmondott a cégnél.
Már akkor tudni lehetett, hogy a részlegnél változások lesznek, hiszen Messina is kiemelte, hogy túl sok alkalmazott csinálja ugyanazt a feladatot.
Messina akkor mondott fel, amikor az Uber múlt hónapban összevonta a marketing, a PR és a jogi csapatát, az új részlegnek pedig Jill Hazelbaker lett a vezetője. A Los Angeles Times szerint Messina tudta, hogy a marketingcsapattal a legkevésbé elégedettek az Ubernél, valamint ez a részleg funkciónált a leggyengébben.