A kiterjesztett valóság (AR) technológiájára épülő mobiltelefonos applikációt fejlesztett ki "Tennessee Whiskey" brandjéhez a Jack Daniel's gyártója. A program a termék üvegének környezetét szabályosan életre kelti.
Amikor a felhasználók a telefonjuk kameráját a palack felé irányítják,
az eszköz kijelzőjén a csomagolás címkéjéből virtuális kihajtós könyvek ugranak elő, és fel is tárják a tartalmukat.
Az applikáción saját kezűleg választhatjuk ki, hogy mit kívánunk megjeleníttetni. Igény esetén például a Jack Daniel's lynchburgi (Tennessee-állam, USA) szeszfőzdekomplexumának makettjét is előcsalogathatjuk a palackból, de akár a whiskey-készítés folyamatát ismertető vagy a cég alapító atyjáról, Jack Danielről regélő animációkat is ki lehet csikarni belőle. Mindez a gyakorlatban:
A gyártó az immerzív élmények megteremtésének szakértőjeként számon tartott, San Franciscó-i, Tactic nevű céggel közösen alkotta meg a szoftvert.
Az applikáció az Apple App Store-jában és Google Playen egyaránt beszerezhető, méghozzá ingyenesen.