Nappalira hasonlít a legújabb magyar bankfiók, mutatjuk a képeit

A CIB Bank új fiókjának beltéri képe a fővárosi WestEnd bevásárlóközpontban
Vágólapra másolva!
Újgenerációs bankfiókot nyitott a CIB Bank a WestEnd City Centerben. Az ügyfelek igényeihez igazodva a fióki kiszolgálás formája a teljes hálózatban átalakul, ezzel párhuzamosan egyre több fiók arculata is megváltozik: amellett, hogy a személyes tanácsadás és a digitális megoldások egységéé lesz a főszerep, a bankfiókok közösségi térként is működnek majd.
Vágólapra másolva!

Új, jóval nagyobb és frekventáltabb helyre költöztette, valamint teljesen megújította budapesti WestEnd-beli fiókját a CIB Bank. A bank anyavállalata, az Intesa Sanpaolo által kidolgozott új fiókarculati megközelítés lényege, hogy

a bankfiókok nemcsak a pénzügyek közvetlen intézésére szolgálnak, hanem egyfajta közösségi térként is használhatók, ahol az ügyfeleknek lehetősége nyílik a beszélgetésre, a találkozásra vagy akár a munkára is.

Ennek megfelelően az új típusú fiókok leginkább egy nappalira hasonlítanak, amelyben kanapé és egy nagy közösségi asztal is található, melyhez bárki leülhet, nemcsak a bankba ügyet intézni érkezők.

A CIB Bank új fiókjának beltéri képe a fővárosi WestEnd bevásárlóközpontban Forrás: CIB Bank

Az új típusú fiókban kiemelt szerepet kapnak az egyszerűbb műveletek végzését lehetővé tevő digitális megoldások:

  • a közösségi asztalon tableteken keresztül bárki elérheti a CIB internetbankját vagy mobilalkalmazását, és ha szeretné, akár kérheti ezek használatához a bankárok segítségét is;
  • a megújult Westend fiókban ezen kívül három új ATM került beépítésre, melyekkel az ügyfelek bármikor sorban állás nélkül tudnak készpénzt felvenni, és ezek a készülékek a későbbiekben alkalmasak lesznek az idei év során bevezetendő online befizetés funkcióra is.
A CIB Bank új fiókjának beltéri képe a fővárosi WestEnd bevásárlóközpontban Forrás: CIB Bank

A tanácsadást igénylő műveletekhez – pl. lakáshitel-igénylés, befektetés – különböző szintű szeparáltságot nyújtó terek állnak rendelkezésre:

vannak félig elkülönített részek, ahol a bútorzat elrendezése teremti meg a megbeszéléshez szükséges bizalmas környezetet, a maximális diszkréció érdekében pedig teljesen elkülönített tárgyalók is rendelkezésre állnak.

A CIB Bank a fióki kiszolgálási modellt is átalakítja teljes hálózatában: a betérő ügyfeleket a bejáratnál egy munkatárs fogadja, aki segít megtalálni a legegyszerűbb és leggyorsabb csatornát az elintézni kívánt ügyekhez. A bank ezt a szolgáltatást fokozatosan vezeti be minden fiókban, a nagyobb forgalmú budapesti és vidéki egységekben pedig már jelenleg is működik. Emellett a bank kiemelt ügyfélkiszolgálást vezet be a lakossági ügyfelei körében, melynek lényege, hogy minél több ügyfélnek biztosítanak saját kapcsolattartót.

A CIB Bank új fiókjának beltéri képe a fővárosi WestEnd bevásárlóközpontban Forrás: CIB Bank

Az új fióki működési modellt tavaly indította útjára a CIB Bank, és a visszajelzések alapján az ügyfelek rendkívül elégedettek a hatékonyabb és személyre szabottabb kiszolgálással. Szintén tavaly nyílt meg az első új megjelenésű bankfiók a budapesti Szent István körúton, az átalakított WestEnd fiók így a második a sorban. Az elkövetkező években több hasonló egységet alakítanak majd ki Magyarországon, miközben az új kiszolgálási modellt minden fiókjában bevezeti a CIB Bank.

A WestEnd fiók a megújulással együtt a leghosszabban nyitva tartó fiók a CIB-nél:

hétköznap este 19:30-ig, szombaton pedig – a hálózatban egyedüliként – 10 és 14 óra között tart nyitva.