„A dm stratégiájának fontos eleme az ügyfélközpontú megközelítés, hiszünk benne, hogy a vevői lojalitás kialakításának egyik alapköve a vásárlókkal való bánásmód, s a hiteles, őszinte ügyfélszolgálat. A vásárlók visszajelzéseit felhasználjuk üzleti folyamataink fejlesztésére, a vásárlói kérdések, észrevételek hatékony kezelése ezért kiemelten fontos terület” – mondta el az eredményhirdetés kapcsán Kanyó Roland, a dm marketing- és PR-menedzsere.
A vállalat 2016 áprilisában indította el professzionális ügyfélszolgálatát a vásárlói elégedettség növelése érdekében, a vásárlók így azóta telefonon és elektronikusan is kapcsolatba léphetnek a céggel – írja Origóhoz eljuttatott közleményében az áruházlánc.
A telefonok és az elektronikus megkeresések az ügyfélszolgálaton dolgozókhoz futnak be.
Átlagosan napi 60 hívásra válaszolnak a munkatársak, 50-60 e-mail-megkeresés érkezik, a hónapok közül kiemelkedik a karácsonyi időszak, amikor nagyon aktívak a vásárlók.
„A fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek” – összegezte a megmérettetés eredményeit Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere.
A ClientFirst Consulting a díj odaítélése előtt az adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezik meg az objektív kép kialakítása érdekében. A próbavásárlók idén több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek, a szervezők csaknem 6500 ügyfél véleményét gyűjtötték össze és értékelték ki.