Folytatódik az M4-es és két vasútvonal felújítása

M35
Berettyóújfalu, 2018. december 20. Gépjármű közlekedik az M4-es autópálya első szakaszán, Berettyóújfalu közelében az átadás napján, 2018. december 20-án. Ezen a napon adták az M35-ös autópálya befejező, 481. számú főút és Berettyóújfalu közötti szakaszát is. Az összesen 23 kilométer hosszú két pályaszakasz 62 milliárd forint európai uniós forrás felhasználásával, a magyar állam társfinanszírozásával valósult meg. MTI/Czeglédi Zsolt
Vágólapra másolva!
Hat közúti és két vasúti beruházásra készül a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. idén 585 milliárd forintból. Többek között folytatják az M30-as autópálya, valamint az M4-es gyorsforgalmi építését - értesült hétfői száma szerint a Világgazdaság.
Vágólapra másolva!

A folyamatban lévő legdrágább beruházás az M30-as autópálya Miskolc és Tornyosnémeti közötti szakasza, amelynek nettó kivitelezési költsége 183 milliárd forint. További kiemelt beruházás az M4-es autópálya Berettyóújfalu és Nagykereki közötti szakaszának második üteme, az

M4-es gyorsforgalmi út M0-s és Cegléd közötti szakaszának korszerűsítése,

az M44-es út Tiszakürt-Kondoros szakaszának megépítése, az M85-ös új szakasza Csorna II.-Sopron-kelet-Fertőrákos között, továbbá a 67-es főút Kaposvárt és Látrányt elkerülő szakaszának összeköttetése.

Autó az M4-es autópálya első szakaszán, Berettyóújfalu közelében az átadás napján, 2018. december 20-án Forrás: MTI/Czeglédi Zsolt

A vasúti projektek közül a Kelenföld-Pusztaszabolcs vonalon és a Budapest-Hatvan vonalon zajlanak jelentős fejlesztések.

A NIF a lapnak azt is hangsúlyozta, hogy a munkák jellemzően 2-3 évig tartanak, és az említett költségek nem egy évre vonatkozó kiadást takarnak.