"Rengeteg munkahely küzd az ebédválaszték szűkösségének problémájával. De még ha jó is a menza és a környék is jól ellátott, az ember hamar kipipálja az összes lehetőséget" – mondta Varjú Linda, projektmenedzser. Több mint 20 beszállítótól összeállított portfóliójával erre a problémára nyújt megoldást a Streat Right, amellyel az Eat, Treat, Street (étkezik, megvendégel, utca) szavak hármasából kialakított név jól mutatja a csapat törekvéseit.
A manapság igen divatos food truck szolgáltatást házhoz visszük partnereinknek. Ez egy kiváló employer branding szolgáltatás lehet, de csak akkor, ha az ebédeltetés gyorsan és profin zajlik. Egy ízletes street food elfogyasztása a szabad levegőn nagyon fel tudja dobni egy irodista napját. Ráadásul a szolgáltatás a cégnek nem kerül semmibe
– mondta Ónodi Szabó Mátyás, ügyvezető.
A Food Truck Office Tour elnevezésű roadshow többek közt olyan résztvevőkkel büszkélkedhet már, mint a Nokia Skypark, az Allianz Hungária, a K&H székház az IBM CIC, a KÉSZ Holding, a Budapest Bank a Thyssen-Krupp Hungary.
A food truck azaz utcai étkeztetési eseményekre specializálódott cég szolgáltatásai 2019-ben tovább bővülnek.
Bevezetik a Coolinary-t, amely egy olyan csapatépítő szolgáltatás lesz, ahol a dolgozók kitalálhatják saját street food bizniszüket
és kipróbálhatják magukat egy food truckban tervezéstől a tálalásig, fejlesztve a csapattagok együttműködési készségét és kreativitását.
A hírről az Mmonline.hu számolt be.