Rekordértékesítés a Szentkirályinál

Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft., évértékelő, ásványvíz, szentkirály
Vágólapra másolva!
17,2 milliárd forint számlázott árbevétellel zárta a tavalyi évet a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft., amely közel tíz százalékos növekedést jelent 2017-hez képest. A vállalat szentkirályi telephelyén tavaly átadott palackozó gépsorával megkétszerezte termelőkapacitását, hogy kielégíthesse a növekvő keresletet.
Vágólapra másolva!

2018-ban a társaság hat százalékkal növelte eladásait a magyar és a környező országok piacain,

számlázott árbevétele pedig 17,2 milliárd forint volt,

amely közel tíz százalékos bővülés 2017-hez képest. A növekedést segítette – a Szentkirályi, Theodora, Nestlé Aquarel, Magnesia és Emese márkák népszerűségén túl – a hosszúra nyúlt nyári szezon, valamint a márkázott termékek intenzív térnyerése az ásványvízpiacon.

Illusztráció Forrás: Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.

A márkatermékek növekvő súlyának általános tendenciáját alátámasztja a Nielsen januárban kiadott kiskereskedelmi indexe is: 2018-ban a teljes élelmiszerpiaci értékesítések több mint 70 százaléka gyártói márkás termék volt.

Az éves adatok azt mutatják, hogy a vállalat megőrizte piacvezető pozícióját és tovább növelte piaci részesedését a hazai természetes ásványvízpiacon.

A kiemelkedően jó szezonnak köszönhetően a vállalat eladásainak volumene a Nielsen által mért ízesítetlen (természetes) ásványvízpiacon 6,9 százalékkal nőtt, amely közel kétszerese a piac átlagos 3,7 százalékos növekedésének.

Illusztráció Forrás: Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.

– mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.

Az utóbbi években jelentősen megnövekedett vásárlói igények kiszolgálása érdekében a társaság tavaly 7 millió euró értékű, önerőből megvalósított beruházást adott át szentkirályi telephelyén. Az új palackozó gépsornak köszönhetően a vállalat megkétszerezte termelőkapacitását.