Nem bírt a Facebook a Black Friday-hirdetésekkel

facebook
A Facebook logo is seen on a large screen in this photo illustration on 29 June, 2017, in Bydgoszcz,Poland . (Photo by Jaap Arriens/NurPhoto)
Vágólapra másolva!
A Facebook hirdetéskezelő felülete a Black Friday - és a Cyber Monday - leárazások közepette nem tudta ellátni feladatát – állítja az Independent.
Vágólapra másolva!

Az amerikai cég elismerte, hogy komoly problémák merültek fel a hirdetések feltöltésével, ami azt jelenti, hogy

a felhasználók éppen a legforgalmasabb kereskedelmi időszakban nem tudják közzétenni hirdetéseiket.

Illusztráció Forrás: AFP/NurPhoto/Jaap Arriens

A cégeknek, amelyek hirdetni akartak a Facebook felületén, elsőként egy reklámkampányt kell feltölteniük a rendszerbe, és ennél a feltöltésnél akadtak technikai gondok. Valamint azoknál is probléma volt, akik bár korábban töltötték fel reklámkampányukat, de mostanában szerették volna módosítani.

A Facebook azt állítja, hogy a problémát már kiküszöbölték, de időbe telik, míg a dolgok visszatérnek a normális mederbe, és ez a szokásosnál lassabb is lehet a közösségimédia-platform szerint.

A közösségi médiát jelenleg elárasztják azok a hirdetések, amelyek hatalmas árzuhanást ígérnek a Black Friday, illetve a Cyber Monday – az internetes rendelések leárazásának hétfője – idejére.