A Netflix Ázsiában terjeszkedik

Paris Games Week 2017 : Day Three At Porte De Versailles In Paris
PARIS, FRANCE - NOVEMBER 02: Netflix logo is displayed during the 'Paris Games Week' on November 02, 2017 in Paris, France. Netflix is an American company offering streaming movies and TV series on the Internet. 'Paris Games Week' is an international trade fair for video games and runs from November 01 to November 5, 2017. (Photo by Chesnot/Getty Images)
Vágólapra másolva!
Ázsia fiatal és egyre inkább digitális lakossága „hihetetlen lehetőséget” jelent a vállalat nemzetközi terjeszkedéséhez – mondta el Ted Sarandos, a Netflix egyik vezetője a CNBC-nek.
Vágólapra másolva!

Az ázsiai előfizetők száma már meghaladta az Egyesült Államok 58 milliós előfizetői számát – a cégnek globálisan 137 millió felhasználója van.

Illusztráció Forrás: Getty Images/2017 Chesnot/Chesnot

A vállalatnak nagyon egyedi elképzelései vannak a régióról – magyarázta Sarandos. Hozzátette, hogy a leginkább Indiában akarják növelni az előfizetői bázist, amely rövid idő alatt elérheti a 100 millió felhasználót.

– tette hozzá Sarandos.

Ugyanakkor az országban már sikerrel működik az Amazon, valamint a Holstar streamingszolgáltatása.

A Netflix ezért különböző árazási modelleket próbál tesztelni, hogy felülkerekedjen a versenytársain, valamint nagy hangsúlyt helyeznek eredeti tartalmak előállítására is.

A cég legalább száz, önálló gyártású projektet tervez megvalósítani Indiában a közeljövőben.