Keddtől kezdődően a cég minden éttermi munkatársat
ingyenes karrier- és továbbtanulási tanácsadó segíti.
Ráadásul 2019-ben a vállalat elindít egy olyan mobil alkalmazást is, amivel a cégen belüli vagy kívüli karrier-, illetve továbbtanulási lehetőségek közül választhatnak a dolgozók.
A cég idén már megháromszorozta az alkalmazottainak járó továbbtanulási hozzájárulás mértékét, valamint csökkentette a kiegészítő szolgáltatásokhoz kötelező minimum munkaóraszámot.
Mindenki azt akarja, hogy észrevegyék, mindenki érezni akarja, hogy ér valamit, és mindenki rugalmasságot akar"
– nyilatkozta a Melissa Kersey, a McDonald's amerikai vezérigazgatója a Business Insidernek. A vezérigazgató hozzátette, hogy az új lépésekkel remélik, hogy segítenek növelni a dolgozói létszámot, és csökkenteni a kilépéseket.
„Fontosnak tartjuk, hogy segítsünk annak a közösségnek, amit szolgálunk" – tette hozzá Kersey.
A gyorséttermek között szoros verseny folyik a munkavállalókért.
Az amerikai Munkaügyi Statisztikai Hivatal által kiadott havi jelentés szerint augusztusban 898 ezer nyitott pozíció volt az élelmiszer-szolgáltatási ágazatban.
Több vállalat is hasonló lépeseket tesz, hogy vonzóbbá váljon a munkavállalók számára.
Például a Panera étteremlánc átalakítja a felvételi és továbbképzési rendszerét, míg a Target vagy a Kohl bért emelt, és növeli az extra szolgáltatásokat. Ugyanakkor a Jack in the Box és a Dunkin' az automatizálásba fektet be, hogy kevesebb dolgozóra legyen szükség.