Az új országmárka komoly versenyelőnyt jelent Magyarországnak

budapest, látkép
Egyelőre a főváros és a taxisok egyeztetése zajlik a javaslatról
Vágólapra másolva!
Hiszünk abban, hogy sikerült olyan országmárkát alkotni, amely méltó hazánk turisztikai kínálatához, és amelyet minden magyar ember magáénak érezhet - mondta Guller Zoltán az új országmárka kapcsán, amit a Turizmus Summit című konferencián mutattak be. A Magyar Turisztikai Ügynökség vezetője szerint az új országmárka komoly versenyelőnyt jelent Magyarországnak. 
Vágólapra másolva!

Az új országmárka komoly versenyelőnyt jelent Magyarországnak, amelyet a Turizmus Summit 2018 konferencián mutattak be - mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója. Hozzátette, hogy méréseik szerint

az emberek elsősorban élményt keresnek az úti cél kiválasztásakor, a második helyen a biztonság szerepel.

Ez komoly előnyt jelent Magyarországnak - húzta alá.

A világban komoly verseny van a városok, országok között a turistákért, befektetőkért vagy a munkaerő megtartásáért, vagy a rendezvényszervezésért. Ebben a versenyben jelent előnyt az országmárka - mondta. Az MTÜ korábbi közlése szerint a márka kialakítása már nyár elején elkezdődött, amikor az ügynökség nyílt pályázatot hirdetett Magyarország logójának és szlogenjének megalkotására.

Új arculat

Egy jó országmárka a mai globalizált versenyben képes megtestesíteni és megfelelően pozícionálni a magyar élménykínálatot, a csodálatos kulturális, természeti vagy építészeti örökségünket, a magyar vendégszeretetet. Felismerhetővé teszi turizmusunkat a nemzetközi kínálatban, ami komoly versenyelőnyt jelenthet hazánk számára – mondta a Magyar Időknek a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója. Guller Zoltán a Turizmus Summit 2018 konferencián bemutatkozó új Magyarország-arculat kapcsán úgy fogalmazott,

hisznek abban, hogy sikerült olyan országmárkát alkotni, amely méltó hazánk turisztikai kínálatához, és amelyet minden magyar ember magáénak érezhet.

Budapest a legvonzóbb hazai turisztikai célpont Forrás: Pixabay

A vezérigazgató kitért rá: stabilan nő Budapest vendégforgalma, a külföldről érkező vendégek 66 százaléka a fővárosba érkezik, amely számos nagy nemzetközi eseménynek adott otthont az idén is.

- fogalmazott Guller Zoltán. Úgy folytatta, azonban ez a csodás ország Budapesten kívül még számtalan kincset rejt.

Büszkék vagyunk hazánk minden szegletére, minden turisztikai térségére, és úgy gondoljuk, hogy ezt meg kell mutatnunk az egész világnak. Azt szeretnénk elérni, hogy a külföldi turisták szemében is legyen bakancslistás hely a Balaton, a Dunakanyar, a Tokaji borvidék, a Hortobágy, a Mátra és a Bükk, Sopron, Pécs, Debrecen vagy Szeged, és még sorolhatnánk – mondta.

Orbán: Soha nem zárt ilyen jó évet a turizmus

Magyarországon a turizmus az egyik legsikeresebb nemzetgazdasági ágazat, mert az ország az egyik legbiztonságosabb Európában – jelentette ki Orbán Viktor miniszterelnök a Turizmus Summit 2018 konferencián, ahol Pro Turismo díjjal ismerték el a turizmusban kiemelkedő szakembereket és bemutatták Magyarország új országmárkáját.

A turizmus mára a bruttó hazai termék (GDP) valamivel több, mint 10 százalékát adja, 400 ezer embernek ad munkát.

A tavalyi év minden idők legjobb éve volt a turizmusban, és az idei év is hasonló, vagy nagyobb sikerekkel kecsegtet

- tette hozzá a kormányfő. Orbán Viktor hangsúlyozta: Magyarország ma erős ország, méretét meghaladó sikerekre képes országot láthat benne, aki rátekint. Egyre többen kíváncsiak az országra, elismerik, mert vannak fiatal vállalkozók, akik sikereket érnek el, nemcsak itthon, hanem külföldön is – mondta.