Környezettudatos lett a Bacardi is

Bacardi rum
CHICAGO, IL - JUNE 21: BACARDI Presents Sound Of Rum Sessions: Chicago With Major Lazer and special guest Olivia Culpo on June 21, 2018 in Chicago, Illinois. Jeff Schear/Getty Images for BACARDI/AFP
Vágólapra másolva!
A Bacardi 2016-tól vezető szerepet tölt be az egyszer használatos műanyag szívószál mentes kampányokban, és a Lonely Whale non-profit szervezet együttműködésével globális kampányt indítottak a műanyagok ellen. A két szervezet 2020-ig egymilliárd alá kívánja csökkenteni a szívószálak használatát.
Vágólapra másolva!

Dune Ives, a Lonely Whale ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a két szervezet egyesített erővel hozta tető alá azt a kampányt, amelyhez azóta számos márka, vásárló és fogyasztó is csatlakozott.

Illusztráció Forrás: AFP/Getty Images/Jeff Schear

– nyilatkozta Ives a Sustainable Brands oldalnak.

Illusztráció Forrás: AFP/Getty Images/Jeff Schear

Továbbá a Bacardi azt is közölte, hogy átvilágítják a globális ellátási láncukat azzal a céllal, hogy kiszűrjék és eltávolítsák a nem lényeges, nem újrahasznosítható és egyszer használatos műanyaghulladékot.

– mondta Rick Wilson, a Bacardi vállalati felelősségért felelős alelnöke.

Illusztráció Forrás: Shutterstock

A kampány, amit a #TheFutureDoesntSuck hivatkozás címen fut és Londonban indul útjára, és olyan reklámokkal fut majd, amelyek

arra buzdítják a vásárlókat, hogy gondolják át, milyen műanyagot is használnak.

A Bacardi ráadásul a Casa Bacardi zenei események – amelyeket olyan nagyvárosokban rendeznek meg, mint London, Manchester, vagy Birmingham – jegyeladásaiból származó bevételt a Lonely Whale szervezte óceántisztítási programjának ajánlja fel.

Illusztráció Forrás: AFP/Getty Images/Jeff Schear

A leghíresebb rum-márka ősszel Észak-Amerikában folytatja a kampányt. Becslések szerint az amerikaiak naponta 500 millió egyszer használatos műanyagtermékkel kerülnek kapcsolatba.

A szívószál csak a kezdet, a Bacardival való együttműködésünknek köszönhetően az egész világon tehetünk valamit a műanyag mentes óceánokért

– fejtette ki Ives.

Az együttműködés keretében a világ legnagyobb magánkézben lévő szeszesitalcége új tréningprogramokat indított forgalmazó partnerei számára, amelyeken a műanyag használatának kiváltására mutatnak be alternatívákat.