Több ezer dollárt keresnek az internet kisállat sztárjai

Smiling Hipster Girl with her Dog in Summer City Beautiful Canvas Shoe Candid Teenagers Only Fashion Funky Pets Leisure Activity Girls Teenage Girls Women City Life Hobbies Youth Culture Cute Jack Russell Terrier Terrier Dog Young Adult Adult Teenager Smi
Smiling Hipster Girl with her Dog and Bike in City. Happy Woman Enjoying Summer Lifestyle with Pet. Toned and Filtered Photo.
Vágólapra másolva!
A kisállatokat is utolérte a digitális kor és a közösségi média. Az olyan oldalakon, mint a Facebook és az Instagram valósággal hódítanak a cuki állatok, ráadásul nem kevés pénzt hoznak gazdájuknak, sőt néhány közülük már véleményvezérré vált a világhálón és emberek ezrei, sőt akár milliói követik mindennapi életüket.
Vágólapra másolva!

Nem kell hírességnek lenni ahhoz, hogy valaki influencer, azaz véleményvezérré váljon az interneten, néha egy cuki háziállat is elég hozzá. Persze nem minden kis kedvencből lesz világsztár, azonban ha összejön, akkor a gazdi rengeteg pénzt kereshet.

Az influencer marketing 2020-ra 10 milliárd dolláros piac lesz az AdWeek szerint és a háziállatok sikeres márkákkal összeállva szintén részesei lesznek.

A Mavrck kutatása arra világított rá, hogy azok az influencerek, akik háziállattal töltenek fel képeket 89 százalékkal több hozzászóllást kapnak.

I ate salad last night so I deserve this.

A post shared by Toby LittleDude™ (@toby_littledude) on

A vállalatok egyre inkább az influencer marketingre támaszkodnak, olyannyira, hogy a Federal Trade Commission (FTC) az előző évben szabályozta a véleményvezérek által készített reklámokat, így mostantól a posztok alatt már fel kell tüntetniük, hogy szponzorált, fizetett tartalomról van szó.

A #paid nevű vállalat arra specializálódott, hogy a márkákat összekösse az influencerekkel, legyen szó emberről vagy akár kisállatról. A cég vezérigazgatója, Richard Wong szerint pedig jó ötlet, ha valaki nem önerőből próbál meg népszerű lenni a közösségi oldalakon, hanem ehhez háziállatát is felhasználja.

A #paid jelenleg majdnem 13 ezer influencerrel dolgozik több 100 országban, köztük több sztárállattal is, mint @tibbythecorgi és @toby_littledude. A véleményvezéreik pedig olyan vállalatokkal működnek együtt, mint az Airbnb, a Coca-Cola, az Ikea vagy éppen a Visa.

Loni Edwards, a The Dog Agency és a PetCon alapítója a Moneyish-nek elmondta, hogy a háziállatok nagyon sok pénzt, akár 15 ezer dollárt vagy még annál is többet kereshetnek egyetlen poszttal. Az pedig, hogy éves szinten mennyi jön össze, az attól függ, hogy milyen gyakran készítenek szponzorált tartalmakat.