Megközelíti a 7 milliárd amerikai dollárt, azaz az 1500 milliárd forintot az a2 Milk éréke. Ezzel olyan nagy új-zélandi vállalatokat is maga mögé utasított, mint például az Auckland nemzetközi repülőterét üzemeltető társaságot.
A Fonterra, a világ legnagyobb tejtermelője, korábban nem is vett tudomást a feltörekvő tejvállalatról, egyszerű marketingfogásnak tartotta kampányuk központi állítását.
Az a2 Milk-nél azt állították, hogy tejük jobb minőségű, mint a hagyományos tejtermékek.
A cég tejében ugyanis nincs jelen a laktóz-intoleranciáért felelős összetevő, így azok is bátrabban fogyaszthatják, akiknek emésztési vagy egyéb panaszt okoz a tejivás.
Az A2 típusú tejek csak ilyen típusú béta-kazeint tartalmaznak, így a laktózérzékenyek sem szenvednek hatásaitól.
A hagyományos tejek általában tartalmazzák az A1-es típust is, amely a kutatások szerint összefüggésbe hozható egyes bélgyulladásokkkal, illetve az 1-es típusú cukorbetegséggel is.
Az értékesítési adatok és a vásárlók visszajelzései a vállalatot igazolták. Termékei olyan nagy sikert arattak - különösen azok között, akiknek valamilyen egészségügyi problémájuk jelentkezik a tejfogyasztás után -, hogy az eredmények az új-zélandi cégek elitjébe katapultálták a tejes startupot.
Most azonban megváltozik a helyzet. A Fonterra - módosítva korábbi álláspontján - és a cég, széles körű együttműködési megállapodást kötöttek.
Ennek értelmében, a Fonterra – a világ legnagyobb tejexportálója – disztribúciós és licensz megállapodást kötött az a2-vel.
A megerősödő cég papírjai iránt akkora a befektetői érdeklődés, hogy jobb eredményeket produkálnak, mint a nagy nevű konkurens vállalat. Mindkét cég részvényei Sydney tőzsdéjén mozognak. A Bloomberg információi szerint, a társaságok között létrejött megállapodás alapjait az a2 Milk adta meg.