Az online üzleti világ Oscarját kapta a szegedi Antavo startup

Startup illusztráció
Vágólapra másolva!
Az Antavo egy Szegedről indult startup vállalkozás, online szoftvereit öt kontinens több mint 30 ezer vállalkozása használta már. A 2012-ben alapított cég az elmúlt évben komoly szakmai sikereket ért el: megháromszorozódott a bevételük, valamint 14-ről 40-re nőtt az alkalmazottaik száma. Ennek köszönhető, hogy budapesti és londoni irodájuk mellett új szegedi helyszínre költöznek: a Kelemen utcai Mayer-ház emeletén alakítottak ki egy új, 400 négyzetméteres irodát. A mai kor követelményeinek megfelelő, ízléses, fugázott téglafalak uralta irodabelsőben kaptak helyet a munkaállomások. Ezen túl hangulatos étkező – falán egy sárgára fényezett biciklivel –, illetve pihenőrész és „intim telefonfülkék" is segítik a kollégákat.
Vágólapra másolva!

Az online üzleti világ Oscar-díjának is nevezik az eCommerce Awards Excellence-t, melyen nemzetközi cégek online kampányai versenyeznek egymással.

Nagy-Britannia legrangosabb internetes kereskedői díjának „Legjobb e-mail marketing kampány" kategóriájában lett győztes a szegedi Antavo,

ami kiemelkedő nemzetközi siker a cég életében. Az elismerést szeptember végén vették át Londonban az Antavo igazgatósági tagjai, Kecsmár Zsuzsa és Rohini Contractor.

Sikeres a szegedi Antavo (képünk illusztráció) Forrás: Shutterstock

A díjat egy neves nemzetközi divatcéggel, a LuisaViaRomával közös, újszerű online hűségprogram kialakításáért kapták. Ez lényegében

egy születésnapi e-mail volt, amelyet a luxusdivatcég ügyfelei kaptak, ám olyan hatékony lett, hogy több bevételt hozott a vállalkozásnak, mint az összes többi e-mail-kampány.

Mára főként a divatiparban működő cégeket célozzák meg – országhatárok nélkül –, de a Pepsivel is dolgoznak együtt.

Egy informatikusra másfél nem informatikus, marketinges és értékesítő jut, vagyis ez a vállalkozás más, mint a Szegeden dolgozó szoftverfejlesztő cégek. Ezt hangsúlyozta Nagy Sándor városfejlesztési alpolgármester is az iroda megnyitóján, és azt, hogy nemzetközi mezőnyben versenyképeset alkotott a folyamatosan fejlődő startup.

Jelenleg öt nemzet is képviselteti magát a munkatársak között, és folyamatosan bővíteni szeretnék az Antavo csapatát.

Az Antavonál nemcsak a vásárló pénzköltését jutalmazza a rendszer, hanem a fontos dolgokat is, egy sportos cégnél például a heti kihívást, a futást is. Értékelik egyebek között azt is, ha valaki újrahasznosítás céljából visszaviszi a használt ruhát. Ezzel a modell túlmutat az átlagos hűségprogramokon, hírlevélkampányokon.