Az online üzleti világ Oscar-díjának is nevezik az eCommerce Awards Excellence-t, melyen nemzetközi cégek online kampányai versenyeznek egymással.
Nagy-Britannia legrangosabb internetes kereskedői díjának „Legjobb e-mail marketing kampány" kategóriájában lett győztes a szegedi Antavo,
ami kiemelkedő nemzetközi siker a cég életében. Az elismerést szeptember végén vették át Londonban az Antavo igazgatósági tagjai, Kecsmár Zsuzsa és Rohini Contractor.
A díjat egy neves nemzetközi divatcéggel, a LuisaViaRomával közös, újszerű online hűségprogram kialakításáért kapták. Ez lényegében
egy születésnapi e-mail volt, amelyet a luxusdivatcég ügyfelei kaptak, ám olyan hatékony lett, hogy több bevételt hozott a vállalkozásnak, mint az összes többi e-mail-kampány.
Mára főként a divatiparban működő cégeket célozzák meg – országhatárok nélkül –, de a Pepsivel is dolgoznak együtt.
Egy informatikusra másfél nem informatikus, marketinges és értékesítő jut, vagyis ez a vállalkozás más, mint a Szegeden dolgozó szoftverfejlesztő cégek. Ezt hangsúlyozta Nagy Sándor városfejlesztési alpolgármester is az iroda megnyitóján, és azt, hogy nemzetközi mezőnyben versenyképeset alkotott a folyamatosan fejlődő startup.
Jelenleg öt nemzet is képviselteti magát a munkatársak között, és folyamatosan bővíteni szeretnék az Antavo csapatát.
Az Antavonál nemcsak a vásárló pénzköltését jutalmazza a rendszer, hanem a fontos dolgokat is, egy sportos cégnél például a heti kihívást, a futást is. Értékelik egyebek között azt is, ha valaki újrahasznosítás céljából visszaviszi a használt ruhát. Ezzel a modell túlmutat az átlagos hűségprogramokon, hírlevélkampányokon.