A Sandvine által készített felmérés szerint az adatforgalmat tekintve világszinten a második helyen az interneten keresztüli videóközvetítés áll 13,1, míg a harmadikon a YouTube, 11,4 százalékkal. Az élbolytól jóval lemaradt ugyan, de még így is az adatforgalom tekintélyes, 3,9 százalékát adja az Amazon Prime Video - olvasható a Zerohedge összefoglalójában.
Érdekes, hogy földrajzi régiónként vizsgálva a piacot, az egyes streaming-szolgáltatók sorrendje mást mutat, mint globálisan.
Az amerikai kontinensen például a Netflix az első, az Amazon Prime csak a negyedik, a YouTube pedig mindössze az ötödik helyen áll.
Az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régióban viszont a YouTube vezet, a Netflix a második, az interneten keresztüli videóközvetítés a harmadik, az Amazon Prime a negyedik.
Az APAC (ázsiai-csendes-óceáni) régióban pedig az interneten keresztüli videóközvetítés vezet, itt a Facebook a második, a Netflix a harmadik.