Már férfiaknak is tervez cipőt Manolo Blahnik

fashion Horizontal
Spanish fashion designer and founder of the eponymous high-end shoe brand Manolo Blahnik is pictured during the exhibition "The Art of Shoes" displaying his artworks at the Hermitage State museum in Saint Petersburg on May 10, 2017. About 200 shoes created by Manolo Blahnik over a period of 45 years as a stylist will be on display. / AFP PHOTO / OLGA MALTSEVA
Vágólapra másolva!
A spanyol tervező, Manolo Blahnik csúcsminőségű és színes női cipők tervezésével szerzett hírnevet magának, ám a tervező immáron a férfiakra is gondol, és nem titkolt szándéka, hogy cége eladásainak húsz százalékát a férfi lábbelik forgalmazása tegye majd ki.
Vágólapra másolva!

A több mint 45 éves cég Londonban nyitja meg első saját üzletét, ahol kizárólag férficipőket árulnak majd.

Manolo Blahnik Forrás: AFP/Olga Maltseva

„Mindig is terveztem férfiak számára cipőt, de csupán öt vagy hat ügyfél jött a női boltokba, de ez az elmúlt két évben megváltozott, és egyre több férfi kezdett az üzletekben vásárolni" – nyilatkozta Blahnik a Business of Fashion híroldalnak.

A júliusban nyíló üzletben 35 stílusú férficipő, összesen 1.900 variánsa várja a vásárlókat, amiket kézzel készítettek marokkói bőrművesek, és a végső simításokat olasz mesteremberek végezték el.

Az üzlet a brit főváros ikonikus pontján, a Burlington Arcade-ban nyílik meg július elején. „Szerettem volna, ha az üzletemet ékszerboltok, édességárusok és parfümüzletek veszik körül" – magyarázta Blahnik.

Manolo Blahnik cipő Forrás: HBO

Kristina Blahnik, a cég vezérigazgatója elmondta, a kitűzött cél, hogy a férficipők a teljes eladás egyötödét tegyék ki, ami egy hosszú, évekig tartó folyamat lesz.

A férfi cipőbolt nyitásával együtt a cég új, férfiaknak szóló reklámkampányt indít, Instagram oldallal együtt.

– mondta Blahnik.

Manolo Blahnik cipő Forrás: NurPhoto/Oscar Gonzalez/NurPhoto/Oscar Gonzalez

A cég három új gyárat is működtetni fog hamarosa Olaszországban, köszönhetően annak, hogy 2015-ben megugrottak a cég eladásai és abban az évben 25 százalékkal 11,7 millió fontra emelkedtek a bevételek.

A Manolo Blahnik által tervezett cipők népszerűségét remekül mutatja, hogy a tervezőről Colin McDowell 2000-ben könyvet írt, valamint

2003-ban a londoni Design Museum egy teljes kiállítást szentelt a tervező cipőinek,

ahol bemutatták Blahnik híres rajzait is.