Szétkapkodták Dwayne Johnson limitált sorozatú cipőit

film Horizontal
US actor Dwayne Johnson poses on the carpet arriving for the European premiere of the film Rampage in London on April 11, 2018. / AFP PHOTO / Anthony HARVEY
Vágólapra másolva!
Dwayne Johnson, avagy The Rock nevével mostanában bármit el lehet adni. Az Under Armour még 2016-ban kötött partneri megállapodást a világsztárral és idén piacra dobták a limitált számban elérhető Project Rock 1 edzőcipőt. A Dwayne "The Rock" Johnson által ihletett lábbeli annyira kapós volt, hogy harminc perc alatt sikerült eladni az összeset az Egyesült Államokban.
Vágólapra másolva!

A Project Rock 1 edzőcipőket május 28-án kezdte el értékesíteni az Under Armour nevű sportszergyártó vállalat és azonnal hatalmas sikert arattak vele.

A vásárlók online vagy az Under Armour üzleteiben is megszerezhették a különleges cipőt, amely iránt akkora volt a kereslet, hogy alig harminc perc alatt kiürültek a készletek.

A Project Rock 1 az amerikai Memorial Day nemzeti ünnep alatt került piacra (négynapos hosszú hétvége) és ez nem véletlen, hiszen a fehér, piros és kék színekben pompázó cipővel a katonákról is megemlékezik a márka.

Aki szerette volna megszerezni a Dwayne Johnson által ihletett edzőcipőt, annak jócskán bele kellett nyúlnia a zsebébe, hiszen 120 dollárba került. A különleges kinézet mellett felszerelték igazán hasznos extrákkal is. Ezek közé tartozik a cipő hátsó részének megerősítése, amely stabilan tartja a bokákat súlyemelés közben.

Az Under Armour megígérte, hogy feltöltik a raktárakat és június 28-án ismét elérhető lesz, ekkor már világszerte is a Project Rock 1, hiszen első körben csak az Egyesült Államokban volt kapható.

A vállalat részvényein is meglátszott a siker, hiszen 20 dollárról egészen 27 dollárig emelkedett az árfolyamuk.

A Stifel, a világ egyik legrangosabb pénzügyi vállalata szerint biztatóak az Under Armour változtatásai és szerintük érdemes vásárolni a részvényből is, amely hihetetlenül jól teljesít. Korábban is volt már sikeres partneri együttműködése a vállalatnak. Még márciusban dobták piacra az NBA egyik legnagyobb sztárjának, Steph Curry-nek a limitált sorozatú cipőjét, amelyből szintén elfogyott az összes. Részben ennek köszönhető, hogy csak idén 63 százalékot emelkedett az Under Armour részvények árfolyama.