A Google programozható remarketing, valamint a Facebook és Instagram dinamikus hirdetések jellemzőinek köszönhetően, a Retargeting.biz ügyfelei a Google AdWords, a Google Display Network, a Facebook és az Instagram hirdetések útján képesek lesznek arra, hogy olyan remarketing kampányokat hozzanak létre, amelyek visszacsalogatják a webáruházak érdeklődőit, azon felhasználókkal együtt, akik fizetés nélkül távoztak az oldalról - írja az Mmonline.hu.
A társaság automatizálta, egyben személyre szabta a szolgáltatást, így lehetővé vált a webshop látogatók újbóli megkeresése, vagy új vásárlók bevonása speciális kampányok segítségével.
A speciális kampányok aszerint találják meg a vevőket, hogy elemzik a látogatókat egy webáruházban vásárló ügyfél adataival összehasonlítva, ami egy előminősítéssel ér fel.
Ezáltal a vásárlással járó konverzióra nagyobb esély kínálkozik.
A Google, Facebook és Instagram alkalmazásfelületi integrációjával minden Retargeting.biz ügyfél élvezheti ezeket az előnyöket például automatikus létrehozott termékkatalógusok generálása, valós idejű statisztikák vagy valós idejű hirdetés optimalizáció tekintetében. Mindehhez ráadásul egységes irányítópult is tartozik.
Bővebben az Mmonline.hu cikkében olvashatnak minderről.