A magyarországi utazási piac két fontos szereplője, az Utazzitthon.hu és az Invia.hu lépett egymással partnerségre, melyről a Profitline.hu ír. Az előbbi elsősorban a belföldi utazásokra koncentrált az elmúlt időkben, míg utóbbi a külföldiekre, így a két cég együttműködése folytán
az utazni szándékozók mostantól mindkét utazási cél esetében egy helyen kaphatnak meg minden ajánlatot, információt és egyetlen helyen vehetnek igénybe minden szolgáltatást.
A hazai utazási kedv egyre csak nő, hiszen a szépen produkáló 2016-os évnél még fényesebben sikerült a 2017-es, méghozzá 14 százalékos, azaz kétszámjegyű növekedéssel.
A belföldi utakra azonban elsősorban nem a nyaralás, hanem a hosszú hétvégék során vállalkoznak az emberek,
így azok kétharmada még mindig csak néhány napos.
Mivel idén ismét rekordszámú hosszú hétvégénk lesz, a szektor várakozásai magasak, újabb 7 százalékos növekedéssel számolnak.
Mind az Utazzitthon.hu, mind az Invia.hu szemlélete, értékrendje hasonló, és a két cég által használt rendszerek, illetve adatbázisok fókuszában is az ügyfelek állnak.
– mondta az esemény kapcsán Zakar Jozef, az Invia.hu ügyvezetője.
A két cég weboldalait összehangolták, beleértve a választékot és a kiegészítő szolgáltatásokat mind a belföldi, mind a külföldi utak esetében.