Múlt hétvégén került sor a hat hetes kurzus záróakkordjára, amely eseményen 5 csoport mutatta be az üzleti elképzeléseit. A GPA fantázianevű cég menedzsmentjének átlagéletkora 10 év volt, és csokis űrlények gyártását és forgalmazását tűzte ki célul.
A sikeresebb eladás érdekében reklámfilmet, csomagolást, logót és szlogent is terveztek a csokis űrlényekhez.
De nem állt meg itt a tudomány, mert még a CSR politikát is megtervezték: a Galaxis védőit támogatták a termékeladásokból.
Nem az a feladatunk, hogy a felnövekvő generációnak meggyőződéseket közvetítsünk. A mi feladatunk az, hogy a képességeiket ébresszük fel, és önálló gondolkodásra ösztönözzük őket.
– mondta Barta Nikolett, a Bridge Bizniscool projektvezetője.
A gyerekek egy zsűri (és természetesen a szülők) előtt mutatták be elképzeléseiket, s mivel édesipari vállalkozás indítása volt a feladat, Szamos Gabriella és Kelényi-Kovács Zsuzsanna, a Szamos Marcipán tulajdonosai örömmel vállalták a felkérést.
A hat hetes kurzus alatt a gyerekek olyan fogalmakkal ismerkedhettek meg játékos formában a gyakorlatban is, mint
üzleti és marketing terv, alapvető gazdasági fogalmak, piac, piackutatás, terméktesztelés, termék fejlesztés, marketing és kommunikáció, ár, pénz, bevétel, a profit, illetve a mérethatékonyság.
A rendezvénysorozat záróeseményén a Bridge Bizniscool képletesen vállalkozóvá avatta mind az öt csapat tagjait.
A következő kurzusra 2018. április 1-ig lehet jelentkezni, de lesznek programok nyáron is.
Cikkünk forrása a Piacésprofit.hu írása volt.