7 idei sminktermék, ami igazán megéri az árát

2017.12.21. 10:59

Nem csak a luxus kategóriás termékek azok, amelyek ápolják vagy ékesítik a bőrt. Új trendek, kutatások és természetes alapanyagokkal foglalkozó nagy múltú cégek, és új vállalkozások az élvonalban.

Chanel palette essentielle pirosító paletta

A Chanel divatház legújabb pirosítója három részből áll, és a tervezők ígérete alapján négy bőrtípushoz is kifejezetten ajánlott – emellett kompakt és sokáig eltartható. A cég honlapján 52 fontért, azaz 18 ezer forintért meg lehet rendelni.

Dafni Go hordozható hajkiegyenesítő

Az első igazi hajkiegyenesítő fésű megalkotója, Sharon Rabi kompakt méretűvé alakította át termékét, hogy utazások közben vagy akár a munkahelyen is használható legyen a hajkefe. Sharon Rabi három évig tervezte különleges hajkiegyenesítő termékét, míg végül

2012-ben elindította saját vállalkozását, ami hamar sikerré vált: Rabi szerepel a Forbes híres harmincas listáján, ami a harminc év alatti kiemelkedő cégvezetőket tartalmazza. A Dafni Go honlapján beszerezhető kompakt verzió 99 fontba, átszámítva 35 ezer forintba kerül.

Perfect Skin by Alexandra Soveral bőrápoló

Alexandra Soveral részben a tudományt, részben régi praktikákat használt fel terméke megalkotásához – a tudomány és az alternatív módszerek ötvözéséről még könyvet is írt – amit az Amazonról lehet megrendelni, 4.600 forintért.

Victoria Beckham x Estée Lauder legfeketébb szemhéjtus

Victoria Beckham és az Estée Lauder közös kollekciója hatalmas sikert aratott tavaly. A második kollekció is a hagyományos sminktermékeket helyezi előtérbe, azonban akad néhány extra termék is, mint például a metálfényes szemhéjpor vagy a csillogó púder.

Beckham úgy nyilatkozott a termékről, mint a tökéletes vékonyított tus, amivel finom vonalat lehet húzni. A híres énekes és tervezőnő oldalán online is megvásárolható a termék potom 36 fontért (12 ezer forint).

Chanel Rouge Allure rúzs

Chanel Rouge Allure rúzsForrás: Chanel

A Gabrielle „Coco” Chanel – akinek a teljes női ruhatár átalakulását is lehet köszönni – által 1909-ben alapított divatház az egyetlen, amelynek második terméke is helyett kapott a listán. A 10 ezer forintos rúzs narancsos színárnyalata szintén igazi aduász egy kozmetikai táskában.

Insight hajápoló

Insight hajápolóForrás: Picasa

A 2016-ban indult olasz Insight összes terméke szilikon, parabén, színezőanyag és SLS-mentes, és a vállalat organikus és környezetbarát alapanyagokat használ. A félliteres hajápoló nagyjából 5 ezer forintba kerül, ám beszerzése nem a legegyszerűbb feladat.

Carola Long Lixirskin bőrápoló csomag

A Lixirskin alapítója, Colette Haydon szerint túl sok ápolóanyag kerül egyetlen termékbe, „elég, ha bőrünk egyszerre egy dologgal foglalkozik", ezért megalkotta saját termékcsaládját, ami ötvözi a természetes alapanyagokat a szintetikus anyagokkal. A bőrgyógyász Haydon londoni laborjában kísérletezte ki termékeit, a csomag pedig 29 fontért (10 ezer forint) megrendelhető a Lixirskintől.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK