Victoria Beckham a Spice Girls énekeseként az 1990-es évek végén volt zenei pályafutása csúcsán. Azonban a zenekart övező figyelem lanyhulása miatt
egy saját divatmárkát hozott létre 2008-ban.
A David Beckham feleségeként is ismert üzletasszony most jó hírt kapott, hiszen
a NEO Investment Partners 30 millió font értékű tőkeinjekciót adott a vállalatnak.
A nagyságrendileg 1 milliárdnak forintnak megfelelő összegnek köszönhetően a cég értéke jelentősen megnőtt, a BBC szerint eléri a 100 millió fontot.
A Victoria Beckham márka a Beckham Brand Holding része, melynek tulajdonosa a sztárházaspár és Simon Fuller, brit közéleti személyiség.
A NEO befektetési vállalat szintén 2008-ban alakult, és kétségtelenül ez a legnagyobb dobása eddig a cégnek.
A vállalat azért döntött amellett, hogy ekkora összeggel beszáll a Victoria Beckham márkába, mert a ruhák egyre nagyobb szakmai elismerést kapnak, némelyiküket egy New York-i divatbemutatón láthatta először a közönség.
A kollekciónak van 2000 font értékű darabja is.
A Victoria Beckham vállalat összesen 180 fő foglalkoztat, jövőre egy új, nyugat-londoni irodába költözik.
Az énekesnőt korábban többször is díjazták a divatszakmában.
2014-ben a Management Today az év vállalkozójának választotta,
míg Vilmos hercegtől megkapta a brit birodalom tiszti keresztjét a divatiparban tett szolgálataiért.