Teljesen automatizált bankfiókot nyitott a Takarék Csoport

Vágólapra másolva!
Az Alcsútdobozon megnyitott, alkalmazottak nélkül működő kirendeltség nemcsak abban különleges, hogy teljesen automatizált, hanem abban is, hogy sokkal komplexebb szolgáltatásokat nyújt, mint egy bankfiók. Az ügyfelek nemcsak a pénzügyeiket intézhetik, például utalhatnak, valamint be- és kifizethetnek pénzt ATM-n keresztül, hanem postai szolgáltatásokat is lebonyolíthatnak.
Vágólapra másolva!

A Takarék Smart Pointra keresztelt modern létesítményben, elektromos autó és telefon töltésére alkalmas napelemes pad, nagy felületű élőmohafal is otthont kap majd. A pénzügyi személyzet nélküli első bankfiókot az alcsútdobozi üzletsoron lévő 28 négyzetméteres, kétszintes helyiségben alakították ki, és azt a Takarék Csoport ügyfelei

november 8-tól használhatják.

Forrás: Takarék Csoport

A cél, hogy a takarékok kényelmesebbé tegyék az online fejlett bankolást igénylő ügyfeleik életét, és ráadásként ne csak a banki, hanem a mindennapokban használatos egyéb szolgáltatások is egy helyen, egy térben elérhetők legyenek.

A nyitást követő első két hónapban ugyan jelen lesz egy alkalmazott, de ő csak az új technika megismerésében és használatában segít majd.

A fenntartható fejlődés jegyében a helyiségben nagy felületű élőmohafal tisztítja a levegőt, a bejárat előtt pedig napelemes padon tölthetik az ügyfelek a mobiltelefonjaikat és az elektromos autóikat.

Forrás: Takarék Csoport

A Takarék Csoport folyamatosan fejleszteni fogja ezt a megoldást, és további innovatív elemekkel szeretné bővíteni a jövőben.

Az első hónapok tapasztalatai alapján döntenek majd arról, hogy szükséges-e valamilyen változás. A tervek között szerepel, hogy a fejlesztés második szakaszát követően már a skype-os ügyintézés is lehetővé válik, illetve mobilapplikáción keresztül is lehet majd időpontot egyeztetni.

Vida József, a Takarékbank elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy a Takarék Csoport innovációi, fejlesztései azt célozzák, hogy a magyar lakosok számára elérhetővé váljanak a magas színvonalú banki szolgáltatások, függetlenül attól, hogy az ügyfelek nagy városokban vagy kisebb vidéki településeken élnek. Hozzátette, hogy az automatizált bankfiók a technológiai fejlesztések iránt fogékony rétegeknek teszi kényelmesebbé a bankolást.