Karkötővel fizetés az új fesztiváltrend

sziget, fesztivál, kütyük
Vágólapra másolva!
Mozgalmasan zárta az idei év első hat hónapját a Festipay. A cég által szervezett fesztiválok érintésmentes tranzakcióinak száma év végére várhatóan eléri a 10 milliót.
Vágólapra másolva!

Számos új magyar és nemzetközi fesztiválszervező döntött a hazai piacvezető cég készpénzmentes fizetési megoldása mellett. A romániai Neversea fesztiválon komplex integrált megoldással mutatkozott be a cég. További új országok kerültek a nemzetközi portfólióba, Finnországban megalakult a Festipay skandináv képviselete, az olasz piacon pedig augusztusban mutatkozik be a cég. A Festipay fizetési megoldása a nagy fesztiválok applikációjába integrálódott.

Az idei prognózis szerint 26 fesztiválon, közel 10 millió érintésmentes tranzakcióra számít a cég, míg 2016-ban 22 fesztivált szolgált ki a Festipay, ahol 7 millió érintésmentes fizetési tranzakciót bonyolítottak a bulizók.

A fesztiválokon kívül is egyre többen ismerik fel a készpénzmentes fizetés előnyeit, így ebben az évben számos helyen vezették be a Festipay fizetési megoldását; az új projektek között ott van a Paskál Gyógy- és Strandfürdő, a Lupa-tó, a Budapest Park és a Siófok Plázs.

A Lupa strand látogatói távozáskor is fizethetnek, nem kell előre feltölteni a karszalagban levő chipet.

A Festipay jó néhány rendezvényen már megjelent a román piacon, a 2016-ban a legjobb nagyfesztiválnak választott Untold, a Bukarest Gourmet, az Airfield, valamint a Summerwell fesztiválok után most újabb rendezvényekkel bővült a szomszédos országban kiszolgált események száma. Június közepén az Afterhills Fesztivál nyitotta a sort, július első hetében további két új rendezvényen, a Vibe Fesztiválon és a tengerparti Neversea Fesztiválon is a Festipay szolgáltatásait élvezhették a látogatók.

Itt már rég nincs készpénz Forrás: Origo

A Neversea fesztiválon a Festipay integrált megoldásaival volt jelen, az ID azonosító beléptetés és fizetés egyetlen chip-es karszalag használatával működött.

A fesztivál weboldalán létrehozott regisztrációs felületen pedig online lehetett bankkártyával feltölteni a fesztivál fizetős chipet.

Ezenkívül a Festipay értékesítést támogató rendszere összekapcsolódott a kereskedői kasszarendszerrel, ezzel is gyorsítva a kiszolgálást – mondta Márki László, a Festipay Zrt. vezérigazgatója.

Az idei év egyik újdonsága, hogy a Festipay applikációban elérhető szolgáltatások a nagy fesztiválok saját fesztivál applikációjába integrálódtak, ezáltal a Festipay kártya regisztrációja, bankkártyás feltöltés és tranzakciós lista nyomon követéshez csupán egyetlen, az adott fesztivál alkalmazását kell használni. A Volt Fesztiválon debütált megoldást a Balaton Sound után és a Szigeten is használhatják majd a fesztiválozók.

Az idei Balaton Sound fesztiválon a Festipay fizetős fesztivál karkötővel rukkolt elő.

A vízálló és mosható karkötő egy ugyanolyan érintésmentes fizetésre alkalmas chipet tartalmaz, mint a fesztivál kártya. A Balaton Sound logóval ellátott karkötő után a Sziget fesztiválra is készül Sziget brandes változat, amely a tervek szerint hamarosan elérhető lesz a Sziget online webshopjában és természetesen a Sziget Fesztiválon is kapható lesz majd.