Már adóügyeket is lehet intézni a kormányablakoknál

kormányablak
Szekszárd, 2011. január 3. Egy ügyfél érdeklődik a Tolna Megyei Kormányhivatal új ügyfélszolgálati irodájában, Szekszárdon. 2011. január 3-án huszonkilenc helyszínen nyílt az országban kormányablak. Az integrált ügyfélszolgálati irodákban 29 ügykört lehet intézni: többek között ügyfélkaput nyitni, vállalkozásokkal kapcsolatos ügyeket intézni, családi pótlékot, gyest, anyasági támogatást igényelni, és általános tájékoztatást kérni. MTI Fotó: Kiss Dániel
Vágólapra másolva!
Holnaptól 12 kormányablaknál lehet adózással kapcsolatos ügyeket intézni, de 2018 végéig a minisztérium szeretné elérni, hogy 91 pultban elérhető lehet az adóügyi ügyfélszolgálat.
Vágólapra másolva!

Erről Tállai András, a Nemzetgazdasági Minisztérium parlamenti és adóügyekért felelős államtitkára beszélt sajtótájékoztatóján. Elmondta, 2017 második felében újabb 15 kormányablakban lesz jelen a NAV, 2018-ig pedig még 64 helyszínt szeretnének ebbe bevonni.

Az adóhatóság

teljes körű ügyintézési lehetőséget

biztosít a kormányablakokban. Tállai szerint ezzel az ügyfeleknek kevesebb időt, pénzt és energiát kell fordítaniuk az adóügyek intézésére.

Forrás: MTI/Kiss Dániel

Tállai András beszélt arról is, hogy

a NAV 3,8 millió embernek készítette el az adóbevallását,

és csaknem másfél millió embernek semmit nem kellett tennie adóbevallásával, mégis teljesítette kötelezettségét.

Az új NAV-ügyfélszolgálatok július 1-jével Komlón, Mohácson, Siklóson, Szigetváron, Csornán, Hajdúszoboszlón, Lentiben, Zalaszentgróton, Nyírbátorban, Tiszavasváriban és Pakson kezdik meg működésüket. Várpalotán pedig már van ilyen szolgáltatás.