Leszámolnak a papírmunkával az új budai Erste-fiókban

Erste Bank, Újbuda
Vágólapra másolva!
Az Erste Bank először az újbudai Bartók Béla úti fiókját újítja fel, az ügyféltér is átalakul.
Vágólapra másolva!

„A jövő év második negyedévétől papírmentes számlanyitást tesz lehetővé minden fiókjában az Erste Bank" – jelentette be közleményében Harmati László, az Erste Bank lakossági területért felelős vezérigazgató helyettese

. Eltűnnek a papírok és a pultsorok,

a bank nyitott térré válik, az ügyintézés felgyorsul és egyszerűsödik.

A pénzintézetnél az ügyfeleik több mint fele valamilyen digitális csatornát használ, ennek ellenére a vezérigazgató helyettes szerint a személyes kiszolgálás a banki szolgáltatások egy részénél nőhet a jövőben. Ahhoz azonban, hogy megfeleljenek a megváltozott pénzügyi szokásoknak, át kell alakulnia a fiókoknak. „Hiszünk abban, hogy a korszerű hálózat versenyelőnyt jelent a számunkra" – emelte ki a harmadik legnagyobb fiókhálózat vezérigazgató helyettese.

Az ügyintézés gyorsabbá válik Forrás: Erste Bank

„Az Ersténél az ügyfelek megváltozott igényeiből és szokásaiból indultunk ki az új fióki koncepció kialakításakor" – mondta el Csáki Richárd fiókhálózat és prémium szegmens igazgató. Hasonló fiókokat működtet az Erste Group Ausztriában, Csehországban és Romániában. A jövő fiókjában az

éjjel-nappal nyitva tartó önkiszolgáló

szolgáltatásokkal párhuzamosan a tanácsadás kerül előtérbe.

Eltűnnek a hagyományos pultok, nagyobb hangsúlyt fektetnek a digitalizációra, mindezek révén felgyorsul az ügyintézés is.

Ha az újbudai fiók teljesíti a hozzá fűzött reményeket, 2018-ban dönthetnek az összes Erste-fiók átalakításáról.

A megújult újbudai fiók Forrás: Erste Bank

A megújult Erste-fiókban úgy tervezik, hogy a gyorsabb tranzakciókat az önkiszolgáló zónán kívül is elvégezhetik, vagy a nem helyhez kötött tanácsadók bárhol az ügyfelek rendelkezésére állnak. A bizalmasabb beszélgetések tárgyalókban, a tanácsadók részvételével zajlanak. Az olyan kisebb ügyeket, mint például a

lakcímváltozás, akár a köszöntő pultnál

is be lehet majd jelenteni.

Az önkiszolgáló zónában három ATM-et állítanak fel, amelyekből kettő azonnali jóváírást nyújtó pénzbefizetésre is alkalmas, valamint egy Netbank sarkot is létrehoztak, ahol az ügyfél maga tudja az átutalásait, lekötéseket intézni.