A Fashion Days a tavalyi forgalmához képes tmost 77 százalékos növekedést ért el.
Az fashion Days Epic SAle leárazása a második legnépszerűbb akciósorozattá nőtte ki magát.
A mostani akció forgalma a tavaly ezen időszakban megrendezett Black Friday megrendeléseinek az 58 százalékát teszi ki.
A júniusi akció alatt az iPhone felhasználók több mint kétszer akkora összeget - 21,1 millió forintot - költöttek vásárlásra a mobilapplikáción, mint az androidosok, akik 9,6 millió forintot.
– nyilatkozta Andrei Chirilă, a Fashion Days marketing igazgatója.
Átlagban, a magyar vásárlók az akciók során megrendelésekként 2-3 terméket vettek.
A legnagyobb értékű megrendelés az akcióssorozat alatt 538 720 forint volt. Volt olyan, hogy egy megrendelésen belül pedig 39 darab terméket vásároltak.
A vásárlók 66,2 százaléka még mindig a desktopról és webes felületekről vásároltak, mint az egyes applikációkon keresztül. Továbbra is a női darabok és a ruhák a legkelendőbbek.
A legnépszerűbb márkák az idei akció alatt a Gant, a Desigual, a Zee Lane, a Guess és az Esprit voltak, melyekből a Desigual.
A hatalmas siker után a, Fashion Days úgy döntött, hogy az Epic Sales-t a jövőben is megrendezik.