Az OTPdirekt és a webshop működése 14 óra 20 perckor helyreállt, azóta stabilan működik,
közölte a bank, amely megköszönte az ügyfeleinek a „helyreállítás során tanúsított türelmét”.
Az OTP netbankos szolgáltatása, valamint a webshop funkciója kedden csak részlegesen működött, a rendszer 21 óra 20-kor állt csak helyre, azonban szerda reggel 8 óra 25-től ismét csak részlegesen működtek a bank webes szolgáltatásai.
A bank korábban azt közölte, hogy nagy erőkkel dolgoznak a rendszer helyreállításán. Sikertelen belépés esetén azt javasolják, hogy az ügyfél próbálkozzon újra, ugyanis több százezer tranzakció sikeresen megtörtént tegnap és ma is. A POS-terminálokon keresztül indított kártyás vásárlásokat a hiba nem érinti, az ügyfelek az üzletekben zavartalanul tudják a bankkártyát használni.
Az ügyfelek számlájára érkezett jóváírásokat a rendszer kezeli, így
mindenki biztonságosan hozzáfér a rendelkezésére álló egyenlegéhez,
az ATM-ek üzemszerűen működnek, közölte korábban az OTP Bank.