5 milliós kampányt kaptak a legjobb honlapok

Vágólapra másolva!
Kihirdették a Telekom kis- és közepes vállalkozások között meghirdetett Honlapversenyének nyerteseit. Kategóriánként 5-5 millió forint értékű marketingkampányt nyerhettek azok a cégek, amelyek benevezték weboldalukat. 
Vágólapra másolva!

Tavaly év végéig lehetett jelentkezni a Telekom Honlapversenyére olyan céges weboldalakkal, amelyek 2015. január 1. és 2016. január 31. között készültek el.

A nyertesek

A zsűri a Chilion (premiumchili.hu) és a BestBurkoló (bestburkolo.hu) kisvállalkozók weboldalait találta a legjobbanak, és nekik ítélte meg az 5-5 millió forintot érő reklámtámogatást. A legtöbb szavazatért járó Közönségdíjat a Train Hungary-nak (trainhungary.hu) kapta. A cég egy külföldre történő teherszállításra specializálódott magán vasúttársaság, akiknek 3000 fős követőtábora 1 millió forint értékű marketing-kampány jutalomhoz segítette a céget.

A Telekom Honlapversenyének nyertesei Forrás: Anita Pongratz

„Egyre többen tájékozódnak és vásárolnak az interneten, ami mára az információszerzés egyik leggyorsabban, legkönnyebben és legkényelmesebben elérhető eszközévé vált. Mindegy, hogy egy frissen alapított vagy évek óta működő cégről van szó, manapság már egyetlen vállalkozás sem engedheti meg magának, hogy ne tegye le a névjegyet az interneten is. Ebben igyekszünk segíteni a kkv-k partnereként." – mondta Lakatos Péter, a Magyar Telekom vállalati szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese.

A szakmai zsűri a kiválasztásnál fontosnak tartotta, hogy mennyire könnyű megtalálni az alap információkat az oldalon, milyen az átadott üzenet szövegeinek minősége, vonzóbb-e a hasonló vállalkozások oldalainál, valamint vizuálisan mennyire megnyerő, harmonikus az oldal kialakítása.

A Telekom Honlapversenyre benevezett weboldalak ide kattintva megtekinthetők.