Külföldi céggel bútorozott össze az Extreme Digital

e-kereskedelem ekereskedelem
Vágólapra másolva!
A dél-afrikai Steinhoff International bútorokkal foglalkozó cégcsoport többségi tulajdonos lett az Extreme Digitalban. Az új tulajdonos tőkeemelést hajt végre, aminek az összege üzleti titok. Ebből az összegből a magyar vállalat bővít és a régióban erősítené jelenlétét.
Vágólapra másolva!

Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezetője azt mondta,

az új tulajdonos 50,8 százalékos részesedést szerzett.

Az ügyletet még a Gazdasági Versenyhivatalnak jóvá kell hagynia. A világ egyik legjelentősebb bútorkereskedelmi cége, a Steinhoff International Holding vállalatcsoport a befektetés mellett tőkeemelést is tervez. A legnagyobb magyar internetes kereskedést továbbra is a jelenlegi vezérigazgató és menedzsmentje irányítja majd.

Az Extrem Digitalnak Magyarországon 13 offline üzlete is van, és további hat országban vannak jelen. A Steinhoff csoporté egyébként a Kika is.

Bővül a kínálat

Az Extreme Digital brand marad a hazai és a külpiacon is, viszont a stratégiai partnerségük részeként bővíti portfólióját. Eddig termékeinek 80 százalékát műszaki cikkek tették ki, ezután bútorokkal és lakberendezési termékekkel is foglalkoznak majd. A vállalat piacelemzései szerint

robbanás előtt áll a lakberendezési termékek online értékesítése a hazai piacon.

Kihirdették a Black Friday időpontját

A tulajdonosi változások mellett egy másik nagy bejelentéssel is készült Várkonyi: hosszú hetek találgatása után kiderült, hogy november 20-án rendezik a hazai Black Friday-t, egy héttel korábban, mint az Egyesült Államokban.

Forrás: --

Az idei Fekete Péntekre már bővített portfólióval készül az Extreme Digital, és a tavalyi durva rendszerhibákat idén szeretnék elkerülni, így ötször nagyobb szerverkapacitással készülnek a napra.