A reklámbevételekből fejlesztene a közmédia

MTVA top
Budapest, 2015. március 15. Imre Balázs műsorvezető a közmédia új napi aktuális csatornájának, a megújult M1 Kunigunda úti központjának négyes stúdiójában Budapesten 2015. március 15-én. Az M1 egyik fő célja, hogy a híradók segítségével akkor mutassák be az ország, és a nagyvilág eseményeit, amikor azok történnek. MTI Fotó: Honéczy Barnabás
Vágólapra másolva!
A közmédia televíziós, rádiós és online reklámfelületeinek értékesítésére közbeszerzési eljárást hirdetett meg, amelynek győztese a Média Services Company Magyarország Kft. A nyertessel kötött szerződés célja a közmédia kereskedelmi bevételeinek növelése.
Vágólapra másolva!

A reklámokból befolyó összeget a tartalomszolgáltatás fejlesztésére fogják költeni, olvasható az MTVA közleményében. Mint írták, a közbeszerzési eljárás nyertese értékesítési garanciákat vállalt, és a most megkötött szerződés érdekeltté teszi a piaci hirdetők felé végzett minél sikeresebb értékesítési tevékenységben.

A három évre szóló megállapodástól az MTVA azt várja, hogy – pénzügyileg hatékonyabb működés mellett – az elmúlt években indított új csatornák és új márkák révén folyamatosan növekvő reklámbevételekre tehessen szert.

A közmédia ügynökei

A szerződés szerint a Media Services Company Magyarország Kft. a reklámfelületek értékesítésekor az MTVA ügynökeként jár el,

bevétele attól függően keletkezik, mennyire sikeres értékesítési tevékenysége.

A reklámbevételek a közmédiához folynak be, és az elvégzett munkáért az MTVA ügynöki jutalékot fizet a partnernek – olvasható a közleményben.

Kié a cég?

A Media Services Company Magyarország Kft. a Hamu és Gyémánt Kft. tulajdona, ügyvezetője pedig az a Krskó Tibor, aki Rogán Antal szomszédjának, Csetényi Csabának az üzlettársa. Az Origo beszámolt róla, hogy a hozzájuk köthető cégcsoport vállalkozásai összesen több mint egymilliárd forint értékű állami megbízást, megrendelést kaptak.

A jutalék mértéke állami hirdetőknek értékesített felületek után 5,5 százalék, a piaci hirdetőknek értékesített felületek után 10,5 százalék.

Budapest, 2015. március 15. Imre Balázs műsorvezető a közmédia új napi aktuális csatornájának, a megújult M1 Kunigunda úti központjának négyes Forrás: MTI/Honéczy Barnabás

A szerződés rögzíti, hogy a korábbiakhoz képest növekvő piaci hirdetési bevétel esetén ez utóbbi jutalék sávosan tovább emelkedhet, így téve érdekeltté a felületértékesítési ügynöki munkát végző szolgáltatót a minél sikeresebb tevékenységben.

Nem lesznek elbocsátások

Közölték, a Média Services Company Magyarország Kft. a közmédia sales-munkatársait tovább foglalkoztatja. A szakemberek eddig megszerzett tapasztalatait hasznosítani kívánják a reklámbevételek növelésében.