Tibi atya csatlakozott a fiatal vállalkozókhoz

2015.09.01. 14:12

Különleges taggal bővült a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ): Tibi atya kitalálói, a Humbák Művek Kft. csapata csatlakozott a szervezethez. Viccnek indult az egész 2012-ben, de úgy tűnik, lassan érdemes komolyan venni a három fiatalt.

Humorra építettek márkát

A háromfős Humbák Művek Kft.-t 2014 áprilisában jegyezték be, és a Tibi atya nevű márka alapjaira építik. Tibi atya karakterét szórakoztatási célból hozták létre a Facebookon 2012-ben, és az ötletgazdákat is meglepte, milyen rohamosan nőtt a fiktív lecsúszott pap népszerűsége. Ez arra ösztönözte őket, hogy megpróbáljanak bevételt nyerni a márkanévből. Azóta piacra dobták Tibi atya logójával a saját márkás, PET-palackos bort.

Tibi atya karaktere gyorsan népszerű lett a FacebookonForrás: Humbák Művek Kft.

Ezek mind ara utaltak, hogy egyre többről van szó, mint humoros srácok szórakozásáról, az pedig egyértelmű jel, hogy a Humbák Művek Kft. idén júliusban csatlakozott a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségéhez (FIVOSZ).  „Úgy gondoljuk, hogy a már befutott, sikeres és fiatal vállalkozók sokat tudnak nekünk segíteni, hogy cégünket még profibbá tegyük, ami feltétlenül szükséges a növekedésünkhöz. Mi pedig tudjuk őket támogatni kommunikációs szinten, hogy megmutassuk a fiataloknak, igenis van értelme a biztos alkalmazotti létet feladni egy vállalkozásért, és merjenek önmegvalósítóak lenni” – mondta Tóth Máté, a Humbák Művek Kft. ügyvezetője az Üzletrésznek.

Egy franchise-hálózat a cél

Blaskovics Dávid, a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségének (FIVOSZ) alelnöke elmondta, hogy szívesen fogadtak ilyen fiatalos márkát a tagok közé. A Humbák Művek Kft. a növekedéshez vár segítséget a szervezettől: üzleti tervezést és tanácsadást kapnak a megegyezés szerint. „Miután kapcsolatba kerültünk, megnéztük a céget, és azt láttuk, hogy egy működő vállalkozásról van szó. Tavaly indult, és már tavaly és idén is termeltek árbevételt, ráadásul jól meghatározott a célcsoportjuk, ezért bizalmat szavaztunk nekik” – tette hozzá a szervezet alelnöke.

A következő nagy lépés a cég életében egy saját, Tibi atya - Humbák Művek hangulatú budapesti kocsma létrehozása. Az új helyet teljesen saját forrásból szeretnék létrehozni: a Humbák Művek Kft. tagjai válogatják meg a személyzetet, ők végzik a teljes arculat kialakítását, és a napi életben is 100 százalékosan részt fognak venni. Távlati céljuk pedig a kocsma mintájára létrehozott franchise-hálózat beindítása.