Horváth Dori-Jenő ügyvezető igazgató azt mondta, hazai töltőállomásláncokat, vagy kisebb, úgynevezett fehér kutakat vásárolnának a terjeszkedéshez. Jelezte, hogy indultak az ENI hazai Agip-kúthálózatára kiírt tenderen is, de azt végül a Mol nyerte meg – írja a Világgazdaság.
A három üzlettel a cég nem elsősorban a vasárnapi zárva tartást akarja kihasználni, hanem inkább a hétköznapi forgalmat növelni.
A boltok olyan helyen nyíltak, hogy majd széles vásárlói minta alapján lehessen meghatározni a fejlesztést további helyszíneit, irányait. Új kutak építésére alapvetően csak új utak, autópályák mentén van mód.
A lap azt írta, hogy a Lukoilé a hazai üzemanyag-kereskedelemi piac 6-7 százaléka a Magyar Ásványolaj Szövetségen belül, ezzel a negyedik legnagyobb forgalmazónak számítanak. A Lukoil-kutak előző tulajdonosa veszteséges volt, a Normbenz viszont 2015-re szerény nyereséget vár.