Bármit elad egy hiteles arc

Szétpukkan a nagy lufi – a tiéd is! - Asztrológiai előrejelzés 2015-re horoszkóp
Vágólapra másolva!
Egyetlen rövid posztját is százak lájkolják percek alatt, lesik minden mondatát, mert ha ő azt mondja, akkor az úgy van. Ilyen egy igazi véleményvezér. Ha őt magunk mellé tudjuk állítani, az bizony sokat hozhat a konyhára. A feladat adott, a kérdés csak annyi: hogyan befolyásoljuk a befolyásolókat? Erről tartott előadást Fülöp Zoltán kkv PR-tanácsadó a Marketing Szuperkonferencián.
Vágólapra másolva!

Működjünk együtt!

„Mindenkinek meg van az ára, csak ez nem minden esetben mérhető pénzben” – emelte ki Fülöp Zoltán. Hozzátette, az együttműködés alapja, hogy mindkét fél jól járjon. A teljesség igénye nélkül vegyünk sorra néhány véleményvezér-típust, kit mivel lehet megszerezni, és hogyan válhat igazán a vállalkozás hasznára.

Ha megtaláljuk, kire figyel a közönségünk, nagy szívességet tehetünk a cégünknek Forrás: Thinkstock

Személyes márka

Interjú, termékteszt és támogatás ellenében segíthet növelni termékünk és cégünk ismeretségét. Ilyenek például a „sztárszakácsok” a hipermarketek reklámújságjában.

Szaktekintély

Őket nem lehet megvenni, csak meggyőzni. Adjunk neki olyan értéket, ami felemeli őt a közönségünk előtt.

Kapcsolatépítő

Úgy állíthatjuk magunk mellé, hogy segítünk neki növelni a kapcsolati hálóját. Engedjük hozzáférni a saját kapcsolatainkhoz, és kérjük tőle cserébe ugyanezt.

Újságíró

Adjon neki új és exkluzív híreket és nagyon jó sztorikat.

Erről ne feledkezzünk el

Csak az lehet véleményvezér, aki hiteles, rendelkezik a szükséges csatornákkal, van saját véleménye és sok-sok kapcsolata. A vállalkozás feladata, hogy megkeresse a saját iparágában vagy a célközönsége szemében elismert embereket, azokat, akik képesek befolyásolni a tömeget.