„Mindenkinek meg van az ára, csak ez nem minden esetben mérhető pénzben” – emelte ki Fülöp Zoltán. Hozzátette, az együttműködés alapja, hogy mindkét fél jól járjon. A teljesség igénye nélkül vegyünk sorra néhány véleményvezér-típust, kit mivel lehet megszerezni, és hogyan válhat igazán a vállalkozás hasznára.
Interjú, termékteszt és támogatás ellenében segíthet növelni termékünk és cégünk ismeretségét. Ilyenek például a „sztárszakácsok” a hipermarketek reklámújságjában.
Őket nem lehet megvenni, csak meggyőzni. Adjunk neki olyan értéket, ami felemeli őt a közönségünk előtt.
Úgy állíthatjuk magunk mellé, hogy segítünk neki növelni a kapcsolati hálóját. Engedjük hozzáférni a saját kapcsolatainkhoz, és kérjük tőle cserébe ugyanezt.
Adjon neki új és exkluzív híreket és nagyon jó sztorikat.
Csak az lehet véleményvezér, aki hiteles, rendelkezik a szükséges csatornákkal, van saját véleménye és sok-sok kapcsolata. A vállalkozás feladata, hogy megkeresse a saját iparágában vagy a célközönsége szemében elismert embereket, azokat, akik képesek befolyásolni a tömeget.