Németország
21:002024. június 14.
Skócia
Magyarország
15:002024. június 15.
Svájc

Méregtelenítés természetesen és hatásosan

kovaföld, bánya
A perui kovaföld a legtisztább
Vágólapra másolva!
A nyolchónapos webáruházat majd tízezren követik a közösségi oldalon, a vásárlók 73 százaléka visszatérő vevő, és több európai országból is rendszeresen rendelnek. Saját meggyőződésére alapozva kezdte el forgalmazni a perui kovaföldet Makara Imre, a Mindenség Kft. egyik tulajdonosa.
Vágólapra másolva!

Évekig kereste

Elmondása szerint éveken át kísérletezett a különböző méregtelenítési módszerekkel, mire rátalált erre a termékre. „Egy Belgiumban élő ismerősöm ajánlotta a perui kovaföldet, mert neki bevált. Nem is volt túl drága, és hatását már az első napon éreztem. Elhatároztam, hogy forgalmazás céljából megkeresem a legnagyobb tisztaságú kovaföldet kitermelő perui bányát” – emlékszik vissza Makara Imre. A vállalkozás Európában szinte egyedüliként kínálja ezt a terméket, ami Peruból két héten keresztül „utazik” hajókon, mire eljut a kontinensre, majd a Mindenség Kft. csomagoló helyiségébe. Jelenleg a termékbevezetésnél tartanak, ami a kovaföldet illeti, tavaly szeptember közepén kezdték forgalmazni.

A perui kovaföld a legtisztább Forrás: dpa Picture-Alliance/AFP/Peter Endig

Piaci rés

A Mindenség Kft. 2013-ban alakult, kizárólag növényi alapanyagú kapszulákat csomagolnak és forgalmaznak. Ezzel egy piaci rést is igyekeztek betömni, hiszen egyre többen választják a vegetáriánus, vagy vegán életmódot, és nekik nagyon nehéz olyan étrend-kiegészítőket találni, ami nem tartalmaz nyomokban sem állati összetevőket. A perui kovaföldet pedig egyáltalán nem lehetett eddig megtalálni hazai piacon.

Hajóval hozzák a kovaföldet Európába Forrás: tenmag.hu

Csak online

A cég kizárólag online marketinget használ, azt viszont nagyon sikeresen. A Facebookon csaknem tízezer követőt sikerült összegyűjteniük, bejegyzéseik is nagyon népszerűek, hisz amellett, hogy informálják, inspirálják is olvasóikat. Legújabb termékük a böngésző találatai között az első két helyet foglalja el. A cég nagy hangsúlyt fektet a kommunikációra. „Egy évig terveztük a perui kovaföld bevezetését, sok munka van benne. Rengeteg infógrafikát és leírást készítettünk, hogy szemléltessük a vevőkkel, hogy hat a szervezetre a kovaföld. Mindig hangsúlyozzuk a tudatosságnak, mint életmódnak a fontosságát, és mindig elmondjuk, hogy mi nem gyógyítunk, csak olyan termékeket forgalmazunk, amik megoldást jelenthetnek bizonyos problémákra” – emelte ki Makara Imre. A cég és az új termék népszerűsége dinamikusan fejlődik, a többnyelvű honlap pedig a külföldiek számára is lehetővé teszi, hogy egyszerűen rendelhessenek a nyíregyházi központú csomagoló üzemből és webáruházból.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről