Az elemzői várakozásoktól elmaradó bevételről adott számot a Twitter ez előző negyedév kapcsán (tény: 436 millió dollár, várt: 457 millió dollár), bár az is igaz, hogy ez még így is 74 százalékkal magasabb, mint az egy évvel ezelőtti. Hirdetési bevételek terén élénkülést látni, hisz 72 százalékos növekedéssel már 388 millió dolláros árbevételt tudott elérni a cég, aminek közel 90 százaléka mobil hirdetésekből adódott.
Ami a nettó eredményt illeti, a vállalatnak továbbra sem sikerült nyereséget kimutatni, hisz most is 162 millió dolláros mínusszal tudta zárni a január-márciusi időszakot, ez pedig 25 centes egy részvényre jutó veszteségnek felel meg. Viszont a tisztított EPS soron 7 centes profit áll, ami 3 centtel haladta meg a prognózist.
Az aktuális negyedévre 470-485 millió dolláros bevételt vár a Twitter menedzsmentje, ami messze elmarad az elemzői várakozások 538 millió dolláros átlagától. De a teljes üzleti évre adott 2,17-2,27 milliárd dolláros árbevétel prognózis is alatta van a piac által várt 2,37 milliárd dolláros szintnek.
A tegnap esti közel 20 százalékos zakó után ma sincs megnyugvás a Twitter részvények piacán, újabb 4 százalékos esést mutat a papír fél órával az amerikai piacnyitás után.