Ők tervezhetik tovább az M0-ást

MTVA hírlevél MTVA hírlevél Budapest, 2011. június 13.
A Megyeri híd Budapest határában. Az M0-ás északi Duna-hídja Újpestet köti össze Budakalásszal, a Szentendrei-szigeten keresztül.
MTI Fotó: H. Szabó Sándor
Budapest, 2011. június 13. A Megyeri híd Budapest határában. Az M0-ás északi Duna-hídja Újpestet köti össze Budakalásszal, a Szentendrei-szigeten keresztül. MTI Fotó: H. Szabó Sándor
Vágólapra másolva!
Három cég nyerte el az M0-ás északi szakaszának tervezésére kiírt nyílt közbeszerzést. 
Vágólapra másolva!

Három cég nyerte az M0-ás északi részének továbbépítésének tervezésére kiírt nyílt közbeszerzést. A munka olcsóbb lett a becsültnél.

Közös ajánlat

A nyertes közös ajánlattevők az Unitef ’83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt., az Uvaterv Út-, Vasúttervező Zrt. és a Főmterv Mérnöki Tervező Zrt. Az eredetileg becsült ellenérték 1 milliárd 340 millió forint volt, a nyertes ajánlatban viszont 1 milliárd 322,5 millió forint szerepelt.

A Megyeri hídtól indul az új szakasz Forrás: MTI/H. Szabó Sándor

A Megyeri hídtól indul

Az M0-ás autóút északi szakasza az út mostani végpontjától, a Megyeri hídtól indul egy 600 méteres felüljáróval. Ezután egy 2 kilométeres alagutat követően a Budakalászi úton egy csomópontba érkezik. Innen újra egy 3,2 kilométer hosszú alagutas szakasz következik, egészen a 10-es úti csomópontig.

A többi induló

A három ajánlat közül a legolcsóbb nyert. Ajánlatot tett még - szintén közös ajánlattevőként - a SpeciálTerv Építőmérnöki Kft., a Fehérvári és Fekete Kft. és a Ring Mérnöki Iroda Kft. A harmadik ajánlattevő az M0 Mérnök konzorcium volt. Ennek tagjai: a Transinvest-Budapest Kft., a Doprovoprojekt a.s., az MSc Kft., a Közlekedés Fővárosi Tervező Iroda Kft., valamint a Vibrocomp Kft.