Idén is a gyermekétkeztetésre gyűjt a két mamutcég

A két márkanagykövet első kézből is ismeri a nélkülözést, így szívesen adták arcukat a kampányhoz
Vágólapra másolva!
Minden vásárló, aki nyáron a Lidlben Procter & Gamble terméket vásárol, megvásárolt termékenként 10 forinttal támogatja a Gyermekétkeztetési Alapítványt. A tavalyi, hasonló kampányból ötmillió forint jött össze.
Vágólapra másolva!

A tavalyi kampány ötmillió forintja a Mindenki ebédel program keretében 112 hátrányos helyzetű gyereknek biztosított fél évre melegétel-ellátást.

Újráznak

Most is ezt a programot karolja fel a kezdeményezés, a kampány során összegyűjtött pénzadományon túl azonban idén a P&G tisztító- és tisztálkodási szerekből álló termékadománnyal is támogatja majd a rászoruló gyermekek családját.

A két márkanagykövet első kézből is ismeri a nélkülözést, így szívesen adták arcukat a kampányhoz

A CSR-program két nagykövete is változatlan: továbbra is Oláh Gergő énekes illetve Berki Krisztián olimpiai bajnok adja arcát a kezdeményezéshez.

Kellenek az ilyen kampányok

"A tavalyi kampány során nem csupán 5 millió forintot sikerült összegyűjteni, hanem az adományozók egy különleges Mikulás-partival is kedveskedtek a gyerekeknek" - mondta a tavalyi tapasztalatairól Berki Krisztián, aki szerint szükség van az olyan kampányokra, amik mögé "teljes szívvel oda lehet állni.”

"A mi személyes példánk, sikertörténetünk erőt adhat a nélkülöző gyerekeknek is, hogy higgyenek magukban," tette hozzá Oláh Gergő.

A CSR akció április és június között fut a Lidl üzleteiben.