Napjaink egyik legmeghatározóbb gazdasági trendje, a közösségi gondolkodás, a megosztásra épülő lehetőségek kimeríthetetlen tárháza, amelynek jelmondata “Költs kevesebbet, használj többet!” Kevesen döbbentek még rá, hogy itt nem csak az autónkat, a kanapénkat vagy a nyaralónkat oszthatjuk meg másokkal – hanem vállalkozásunk üzleti energiáit is.
Ha több vállalkozás bérel egy irodát, nem csak a tereket, hanem a terheket is megosztotta. Ugyanez működik fordítva is: amikor két nem rivális vállalkozás megosztja egymással a vevőit, vagy kölcsönösen bizalmi alapon beajánlják egymást.
Sok olyan példáról is tudunk, amikor két cég külön-külön földrajzi területen ugyanazt a portfoliót kínálja ügyfeleinek, mert időközben átvették egymás termékeit, hogy bővítsék a saját portfoliójukat és ezzel plusz bevételekre tegyenek szert. A kooperációnak számtalan lehetősége és előnye van, csak meg kell találni őket.
A vállalkozásunk energiaszintjét a leggyorsabban és leghatékonyabban a piaci együttműködésekkel és az üzleti energiák (link: http://uzletienergia.bccbusinesstime.hu/) megosztásával növelhetjük.
Egyértelmű, hogy a cégvezető szemlélete, hozzáállása és tevékenysége határozza meg a vállalkozás piaci kooperációit, az üzleti energiák megosztásának lehetőségeit és gyakorlatát. A cégvezetők 99 százaléka fél az együttműködésektől, vagy azért, mert bizalmatlan, vagy nem látja, az üzleti potenciált a kooperációban. Ők azok, akik csak a maguk erejéből jutnak előre. Ők már megtapasztalták, mitől más, ha adnak és elfogadnak üzleti energiát.
Ők már így gondolják:
Vállalkozásunk üzleti energiaszintjét például az alábbi három gyors lépésben növelhetjük:
Remek alkalom lesz erre az Üzleti Energiák Konferenciája április 21-én, melyre még itt tud jelentkezni.